'אלקטרה' זכתה בתחרות המי"ל – השירות הטוב ביותר

זו הפעם השנייה ברציפות בה זוכה שירות 'אלקטרה' בפרס "המצוינות בשירות" של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) ודורג בפעם השישית ברציפות כחברת השירות למוצרי חשמל הטובה בישראל

אלקטרה - מקום שני בתחרות
אלקטרה - מקום שני בתחרות

אלפי משפחות אנ"ש התחדשו במהלך חודשי האביב במזגנים חדשים של ענקית המיזוג הישראלי, 'אלקטרה'. חגיגת ההיערכות לעונת הקיץ החמה נמשכת גם בתקופה זו של ספירת העומר, ואין מי שרוצה להגיע לחודשים החמים ביותר כשהוא ללא אמצעי מיזוג הולם.

אם אתם מבין אלו שמתלבטים איזה מזגן לרכוש – 'אלקטרה' סוגרת לכם פינה ומוכיחה שאין עוד צורך לחפש: הולכים על הטוב ביותר. בתחרות מצוינות השירות של המרכז הישראלי לניהול – המי"ל, שהתקיימה ביום רביעי 25.4.18 בהשתתפות חברות מובילות במשק, זכתה אלקטרה בפרס מצוינות השירות בקטגוריית השירות, כשותף אסטרטגי B2B אלקטרה PRO שווה להיות מקצוען.

אין ספק שחותמת מקצועית על שירות מציבה רף גבוה ביותר. ב'אלקטרה' מקבלים את האתגר כמובן מאליו ומציעים לכל אדם המבקש לרכוש מכשיר חשמלי, לדעת מהם הפרמטרים הבסיסיים שיש לקחת בחשבון לקראת הרכישה – ומתחייבים להעניק את הטוב ביותר לטובת הלקוח, שמחפש ובצדק, את המקום המקצועי ביותר עם חוויית השירות הטובה מכולם. עבור 'אלקטרה מיזוג אוויר ואקלים', הלקוח במרכז זו אינה סיסמה לקונית אלא עיקרון בלתי מתפשר שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם. "השירות הפך לנדבך חשוב מאוד בקרב לקוחות ולא בכדי", אומר טל בית הלחמי, סמנכ"ל חטיבת השירות של ענקית המיזוג הישראלי, 'אלקטרה', שמפעילה מזה שנים מערך שירות מהמתקדמים ביותר בעולם ומשתפרת משנה לשנה באמצעים טכנולוגיים בלתי מתפשרים. "אנשים רוצים להרגיש בטוחים עם המוצר שרכשו ולדעת שתקלה בו לא תשבש להם את סדר היום ותפר את השגרה".

 

תגובה אחת
  1. חברה מעולה!! אמינה ומקצועית! להורים של יש חוויה מאוד טובה מהמזגנים שלהם.. מחזיקים שנים ומקררים טוב טפו טפו טפו. הכל התחיל מזה שטכנאי מקצועי מטוב תודה, שמאוד אוהב את המזגנים שלהם, המליץ לי עליהם ומאז אני לקוח נאמן. אז אם אתם עדיין מתלבטים – אין סיבה.

השארת תגובה