הכירו: שיעור המשניות הגדול בישראל

מהפכה תורנית שקטה: מאות ילדים מתכנסים לשיעורי משניות בבת ים ונהנים משעה של קורת רוח ומהפתעות, ממתקים, פרסים והגרלות • כך זה נראה

בת ים משניות
בת ים משניות

שנתיים אחרי שהתחילו להפעיל את שיעור המשניות בבית הכנסת 'אוהל אברהם' בשכונת עמידר, נענו מאור ושילי כהן לבקשתו של מ"מ ראש העיר רפאל ברנז, והסכימו להגביר את הפעילות ולפתוח שיעור נוסף בשכונת רמת הנשיא.

שיעורי המשניות אותם מעבירים המחנכים מאור כהן ואסי לוגסי תפסו תאוצה ושמם יצא למרחקים. כאשר לכל שיעור מגיעים למעלה ממאה ילדים, משננים משניות, ובסיום כל שיעור מקבל כל ילד שערות סבתא, פופקורן וברד חינם, זאת בנוסף לפרסים יקרי ערך שמחולקים לתלמידים המצטיינים.

מי שדוחף ותומך בפרויקט החשוב, זה מ"מ ראש העיר רפאל ברנז, שעוד בתחילת הדרך הצליח לתקצב את הפעילות דרך המחלקה לתרבות תורנית ותנועת אל המעיין. כעת, אחרי שנתיים של פעילות בשכונת עמידר, ביקש ברנז לפתוח שיעור שבועי נוסף בשכונת רמת הנשיא, לשם כך הוחלט שהשיעור יתקיים בכל יום שלישי בשעה 17:30 בבי"כ ע"ש אלי כהן ברחוב יצחק ניסים על גבול קרית מיכה. לטובת השיעור הנוסף, רכש ברנז מכונות נוספות של שערות סבתא, פופקורן וברד.

מ"מ ראש העיר רפאל ברנז: "ישנם עשרות ומאות פעילויות שאנו עושים לכבוד הציבור היקר, אבל לעניות דעתי הפעילויות האלו הן החשובות ביותר, מלבד העובדה שזאת פעילות לכבוד בורא עולם, מדובר על פרויקט שאנו משקיעים בו עשרות אלפי שקלים בשנה, וההשתתפות בו היא ללא שום עלות".

הוא מוסיף ואומר: "תנסה לחשב כמה עולה בחודש 2000 מנות של פופקורן, ועוד 2000 מנות של שערות סבתא, ועוד 2000 כוסות ברד ועוד רכישה של עשרות פרסים יקרי ערך, ותבין שמדובר על פרויקט מאוד יקר אך הכי חשוב ונצרך. אני באמת מודה למחנכים היקרים, גם האחים התאומים היקרים מאור ושילי כהן וגם אסי לוגסי שעושים עבודת קודש. אני מזמין את כל הילדים להשתתף בפרויקט שעושה הרבה רעש בשמים".

מארגן השיעורים מאור כהן: "זה היום עשה ד' נגילה ונשמחה בו, אנחנו כולנו מתרגשים מאוד לפתוח שיעור נוסף של פרויקט המשניות הגדול בארץ. אחרי ההצלחה בשיעורים בשכונת עמידר, מגיע גם לילדי שכונות רמת הנשיא וקרית באבוב ליהנות משיעורים מאתגרים ומרנינים.
אנחנו כולנו יחד עם הילדים וההורים שלהם, מודים מקרב לב למ"מ ראש העיר הרב רפאל ברנז שדוחף, תומך ומפרגן לפרויקט החיים שלנו. אני לא מכיר עוד שיעור משניות אחד בארץ שמגיעים אליו באופן קבוע יותר ממאה ילדים בכל פעם, והכל אך ורק לעשות נחת רוח לבורא עולם. אנחנו קוראים לכל ההורים לא להתעצל ולהביא את הילדים לשיעור, הילדים יחזרו הבית מרוצים ושמחים".

השארת תגובה