נווה במתקפה נגד סלינגר: "המפקחת הגרועה בעולם"

יו"ר לשכת עורכי הדין יצא במתקפה חריפה נגד המפקחת על הביטוח והאשים כי היא "נוהגת בכוחניות ואגרסיביות" • יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי: "אם יש חוזה של יותר מעמוד אז עשיתם טעות"

תיק עם כסף אילוסטרציה
תיק עם כסף אילוסטרציה

יו״ר לשכת עורכי הדין, עו״ד אפי נווה תקף השבוע את המפקחת על הביטוח, דורית סלינגר, בכנס לשכת סוכני הביטוח באילת ואמר כי "הגברת סלינגר תיזכר כמפקחת הכי גרועה בעולם".

לדבריו, סלינגר "נוהגת בכוחניות ואגרסיביות. כל שלושה ימים יש חוזר שיוצא בתחום הביטוח. את לא מיישמת החלטות ממשלה להפחתת נטל הרגולציה. סוכנים מגיעים למצב שהם לא מסיימים את החודש, זה לא צריך להיות ככה. ואם את כמפקחת רוצה לבטל את סוכן הביטוח זאת דעה לגיטימית אך תגידי את זה ישר בפנים. זה לא רק אתם, חברות הביטוח גם שם. המפקחת מנסה לנהל גם את החברות ואת הדירקטוריון".

נווה הוסיף והתייחס לחוק ההסדרים האחרון והעלה טענות קשות בפני סלינגר שהשתתפה בכנס. "בחוק ההסדרים הקודם המפקחת על הביטוח נסתה לגנוב במחשכים ולהעביר את חוק מוסד בוררות חובה ולפגוע בזכויות המבוטחים לייצוג. לאחר שנלחמנו ובלמנו את החקיקה, חשבנו שסלינגר תנסה להעביר זאת בנוהל חקיקה מלא ותקין. אבל עכשיו גילינו שבתקציב החדש שוב מנסים לגנוב חקיקה", תקף.

בסיום דבריו אמר נווה, כי "טייקונים וחברות פשטו את הרגל בגלל הדירוג הנפשע שלך והציבור משלם ואת מגלגלת עיניים. כמה יחצנות אפשר לעשות? אני לכנס הבא אגיע רק כדי לוודא שבאמת פרשת".

יו״ר המחנה הציוני, אבי גבאי, שעמד בעבר בראש חברת 'בזק' השתתף גם הוא בכנס ואמר כי הוא "לא מאמין ברגולציה פרטנית".

"תגידו רוצים תחרות ותתנו לאנשים להתמודד", אמר גבאי בנאומו. לדבריו, "עסקים קטנים הם אלו שחוטפים את כל הרגולציה. אם יש חוזה של יותר מעמוד אז עשיתם טעות, ככל שהיא מפורטת יותר היא טועה יותר. רגולציה פרטנית בדרך כלל פותרת בעיות שכבר לא קיימות. אנחנו הרבה פעמים המנהלים מטילים איסורים כאלו או אחרים, אני כמנהל הגעתי למסקנה פעם שהגדרות האלה מפריעות רק לצדיקים, הרשעים תמיד ידעו לעקוף אותם״.

גם נאומו של השר אופיר אקוניס, שהשתתף אף הוא בכנס, נסוב סביב עניין הרגולציה וברוח דומה. ״הבירוקרטיה הישראלית היא גידול סרטני בליבה של מדינת ישראל. זה מסוכן ואנחנו חייבים לעצור את זה ביחד. הגיע הזמן לשים סוף לעודף הרגולציה״, אמר.

השארת תגובה