הפיליפיני גילה: סבי היה יהודי

הדר גולדין ואורן שאול
הדר גולדין ואורן שאול

ח"כ נאוה בוקר לנציגי הצלב האדום: ׳אני מבקשת את עזרתכם בשחרור השבויים והנעדרים הישראלים המוחזקים בעזה. סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ נאוה בוקר אירחה היום בכנסת משלחת של הצלב האדום הפיליפיני והאמריקני בראשות יו"ר הצלב האדום הפיליפיני וחבר הסנאט ריצ'ארד גורדון. בביקור השתתפו גם נציגי מגן דוד אדום ונציגי משרד החוץ הישראלי.

בדבריה העלתה ח"כ בוקר את נושא החיילים והאזרחים השבויים בעזה על ידי החמאס ואמרה לנציגי הצלב האדום מארה"ב ומהפיליפינים כי היא מצפה "שהצלב האדום יתערב ויקדם את שחרורם של שני החיילים ושני האזרחים המוחזקים על ידי החמאס בעזה."

בהמשך דבריה ח"כ בוקר שיבחה את שיתוף הפעולה בין מגן דוד אדום לארגוני הצלב האדום האמריקני והפיליפיני ואמרה כי "ישראל ידועה ביכולתה לעזור ולתרום מניסיונה העשיר בתחום החירום והצלת החיים. ואני בהחלט שמחה כך שמגן דוד אדום, סייע בשנים האחרונות לחיזוק מערך רפואת החירום המופעל על ידי הצלב האדום בפיליפינים."

יו"ר הצלב האדום הפיליפיני וחבר הסנאט הפיליפיני ריצ'ארד גורדון, אמר כי הוא "שמח לראות שמדינת ישראל היא מדינה ריבונית ששומרת על עצמאותה וסומכת רק על עצמה. בדבריו הדגיש גורדון את שורשיו היהודיים וסיפר שסבו יהודי אמריקני, ועוד הוסיף כי "זכורה לו היטב הולדת מדינת ישראל ב-1948."

השארת תגובה