המודיע מבהיר: המאמר נועד להתריע על תופעה שחשוב לבטלה

מאבקי 'איחוד הצלה' ומד"א הגיעו לעיתון 'המודיע' – מאמר מערכת שפורסם על רקע מותו הטראגי של חיים אלתר ז"ל מעורר סערה

המודעה בהמודיע
המודעה בהמודיע

על רקע הטרגדיה בחסידות גור עם מותו של הבחור חיים אלתר ז"ל בתאונה בחזור ממירון. יצאו בעיתון 'המודיע' במתקפה ביום שישי על ארגון 'איחוד הצלה' תחת הכותרת 'הצלה או הַצַלָם': "גופי הצלה רשמיים כמו מד"א נושאים באחריות ונמנעים מהפצת שמועות ושמות מזירות קשות, נורא שבמקומות אחרים זה לא כך", עוד נכתב: יש אנשים שמבקשים ממד"א לא לעדכן גופי הצלה נוספים כדי שלא יצלמו להם בתוך הבית.

מאחורי הקלעים בחסידות גור כעסו על טור שפרסם מתנדב בארגון בו תיאר את שראה בשטח כולל את הגופה והפצועים, המאמר ביום שישי עורר סערה גדולה, גורמים ב"איחוד הצלה" האשימו את העיתון שלדבריהם עשה יד אחת עם מד"א כדי לפגוע בארגון "איחוד הצלה".

בכיר ב׳המודיע׳ אמר ל"כל הזמן": ״אין קשר בין המאמר למאבקי ארגוני ההצלה ולא הוזכר שם של שום ארגון. המאמר נכתב בכאב לבקשת הורי הבחור שנהרג והורי הבחורים שנפצעו בתאונה הקשה. המשפחות ראו טור של מתנדב שמתאר חלקי גופות מהזירה ונקרע ליבם. אחרי כל הסבל שעברו גם התמודדו עם תיאור מזוויע מהשטח ברבים וזה ציער אותם מאד״

הבוקר מפרסם "המודיע" הבהרה: "המאמר ביום שישי "הצלה או הצלם" לא מוקד לארגון זה או אחר, ונועד רק להתריע על תופעה שחשוב לבטלה"

השארת תגובה