הגיע הזמן: זוגלובק מצטרפת לטבעונות

לראשונה זוגלובק נכנסת גם לעולם הטבעונות – זוגלובק משיקה לראשונה בישראל את המותג הטבעוני הבינלאומי שלה ZOGLO`S

אילוסטרציה: מארזים
אילוסטרציה: מארזים
לחץ נפשי, חרדה? זו הכתובת בשבילך

"MAKE OVER" בעולם המוצרים מן הצומח בישראל

כחלק מיעודה של זוגלובק להיות יום-יום על הצלחת של הצרכן הישראלי, משיקה זוגלובק סדרה חדשה: זוגלו'ס הסדרה הטבעונית.

פיתוח ישראלי המיוצר בהולנד, שיופץ לראשונה בישראל ובעתיד יופץ גם לחו"ל.

מוצרי זוגלו'ס, מוצרים מן הצומח, בעלי ערכים ואיכויות תזונתיות גבוהות, המביאים לצרכן איכות קולינרית ונותנים מענה חדש, כאשר סביב שולחן האוכל המשפחתי יושבים יחדיו טבעונים, צמחונים, אוכלי בשר נמנעי גלוטן ועוד.

לדברי יעל זוגלובק מבעלי זוגלובק: "מדובר בטרנד עולמי שמאד מקובל בעולם. המוצרים הטבעוניים, מן הצומח, תופסים מקום מרכזי על הצלחת של כולם. המוצרים בסדרת זוגלו'ס החדשה מתאימים לצרכנים, שמתבססים על תזונה טבעונית, צמחונית וגם למפחתיי הבשר, שמחפשים פתרונות מזינים וטעימים לארוחה העיקרית."

לדברי אלי זוגלובק, יו"ר ומנכל זוגלובק:  "זוגלובק הינה שחקן מוביל בקטגוריית המוצרים מן הטבע והמהלך הינו פיתוח עסקי טבעי מבחינתנו. כמי שקוראים את המגמות והטרנדים העולמיים והמקומיים הבנו בזוגלובק, שהצרכן מחפש אלטרנטיבות חדשות בתחום המוצרים הצמחוניים והטבעוניים ועם התוספת החדשה אנחנו יכולים לספק לו תפריט מרשים."

סדרת זוגלו'ס תכלול בשלב הראשון

בורגר 3 פטריות, קינואה ועדשים ללא גלוטן

שניצל ירוק ברוקולי, תרד וזרעי פשתן ללא גלוטן

שניצל תירס עם טופו ללא גלוטן

נקניקיות מבוססות צמחים עשירות בחלבון בטעם עשיר

שניצל דקדק מבוסס צמחים עשיר בחלבון –בשלב ב' בעוד כחודשיים

כשצריכת הבשר בעולם רק עולה זוגלובק מסתכלת על העתיד. כחלק ממהלך ההשקה של הסדרה בחרה זוגלובק לתמוך במיזם SUPER MEAT לפיתוח טכנולוגיה ליצור בשר ללא צורך בשימוש  בבעלי חיים. זוגלובק תפריש 20% מהרווחים ממכירת הסדרה לטובת המיזם.

על כל המוצרים מופיעה תווית של ויגן פרנדלי, המאשרת שהמוצרים מתאימים לטבעונים.

היוזמה לסדרה הטבעונית

מגיעה מהזרוע הבינלאומית של זוגלובק, בהובלת יעל אנדר-זוגלובק, מבעלי זוגלובק, שמשווקת כבר 30 שנה בצפון אמריקה את המותג הקנדי זוגלו'ס למוצרים מן הטבע.

עוד לדברי יעל זוגלובק: "הכוונה לשווק את זוגלו'ס בהמשך ברחבי העולם וישראל זו יריית הפתיחה למהלך. הערכים שעמדו לנגד עיננו כשפיתחנו את הסדרה היו איכות וטעם, אלו מוצרים שעשויים מרכבים צמחיים כגון – קינואה, עדשים, פטריות מסוגים שונים, זרעי פשתן ועוד המקנים למוצרים איכויות תזונתיות יוצאות דופן.

האתגר הגדול היה להביא מוצרים שהם גם איכותיים וטעמים ולא פחות חשוב במחירים נוחים. זה דרש חודשים ארוכים של פיתוח אבל אני באמת חושבת שעמדנו באתגר".

השארת תגובה