מתיחת ה-1 באפריל הפכה למציאות

רשת ההמבורגרים יזמה 'מתיחה' ללקוחותיה, אלא שהלקוחות דווקא העדיפו את המתיחה ודרשו: יותר המבורגר, פחות לחמניה

BBB - בורגר אינסייד אאוט.
BBB - בורגר אינסייד אאוט.
עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

רשת BBB ומשרד הפרסום "דה בוקס" פרסמו לכבוד 1 באפריל פוסט מתיחה, בו הכריזו על המבורגר חדש ברשת – BURGER INSIDE OUT – בורגר אינסייד אאוט: הלחמנייה והקציצה החליפו במקומות, ולמעשה שתי קציצות המבורגר מחליפות את הלחמנייה, שממוקמת במרכז המנה.

הפוסט הפך במהרה לויראלי וגרר אלפי תגובות ותיוגים, כולל סיקור נרחב בתקשורת ועשרות שיתופים בעמודים שונים ברשת הפייסבוק.

בעקבות התגובות הנלהבות רשת BBB החליטה לקחת את האתגר ולהפוך את המתיחה למציאות אמיתית.

יום למחרת השף הרשתי, שף אילן פנחס ומנהלת השיווק מאיה בר-טל אירחו לקוחות נבחרים במסעדת BBB ברחוב הארבעה בתל אביב והם התנסו בהמבורגר המדובר. תגובות הלקוחות הטועמים היו מאוד חיוביות והם אף דרשו משף הרשת להכניס את המנה לתפריט הרשת באופן קבוע.

השארת תגובה