ש"ס: זויפו כרטיסים למעמד ש"ס ביד אליהו

הדיווח על הזיופים הגיע הבוקר אל הועדה המכינה של המעמד הגדול ■ נבדק חשד אם מדובר בפעולה זדונית או בשל המחסור בכרטיסים ■ בוועדה קוראים לציבור להבטיח את מקומם כבר כעת במעמד הגדול לפני שהכרטיסים יאזלו

ישיבת היערכות לעצרת ביד אליהו
ישיבת היערכות לעצרת ביד אליהו

אל הועדה המכינה של ש"ס לכנס הגדול ביד אליהו "זעקת התורה" שיתקיים ביום שלישי השבוע באצטדיון יד אליהו בתל אביב, הגיעו דיווחים על כרטיסים מזויפים המסתובבים אצל אנשים שונים, הדומים לכרטיסים המקורים של הכנס. זיופים אלו או שנעשו בזדון ע"י גורמים המעוניינים לחבל בכנס, או שנעשו ממצוקת הכרטיסים הקיימת, כאשר ברור כי מספר המקומות באולם מוגבלים.

בוועדה המכינה שהתכנסה הבוקר השתתפו המנכ"ל הרב חיים ביטון, ח"כ הרב יעקב מרגי, והנציגים יגאל גואטה ואבי אמסלם ועוד. בוועדה הדגישו, כי רק הכרטיסים המקוריים והמאושרים יכובדו בקופות האצטדיון, אותם ניתן להשיג בקרב ראשי מטות ש"ס ברחבי הארץ ובקופות יד אליהו בערב האירוע. בוועדה עושים מאמצים אדירים לחלק את הכרטיסים בצורה שווה בין תומכי התנועה ברחבי הארץ, כאשר כבר כעת ברור כי מדובר במשימה לא פשוטה.

בוועדה המכינה מספרים על היענות שיא של המונים רבים מכל רחבי הארץ להגיע למעמד שכולו הצהרת אמונים לדרכו של מרן זיע"א, וכבר כעת שוקלים לפתוח אולמות נוספים באזור בהם יועבר הכנס במעגל סגור.  הוועדה קוראת לציבור להזדרז עוד היום ולפנות אל מטות ש"ס ברבי הארץ, ולהירשם למערך ההסעות המאורגנות היוצאות מכל הערים ובכך להבטיח את מקומם במעמד הגדול. יצוין, כי המקומות מסומנים ולא תינתן מעבר מיציע ליציע ע"י הסדרנים הרבים שיהיו במקום.

השארת תגובה