חול המועד: כאן יתאספו ילדי ישראל

למעלה מרבבת אלפי ילדים ישתתפו בכנסים על טהרת הקודש של 'משמרת השלום' שיתקיימו בחול המועד פסח בריכוזים החרדיים ב-12 כינוסים ב 4 ערים

גאב''ד ירושלים
גאב''ד ירושלים

בימי חול המועד פסח הבעל"ט יתקיימו אי"ה כבכל שנה כנסי הענק לילדי ישראל, להתחזקות בשמירת הלשון ובמצוות של 'בין אדם לחברו'. בכנסים אלו זוכים הילדים לתוכנית עשירה ומרתקת, דרשות של מחנכים, הופעות, הגרלות, הפתעות, מוזיקה ושמחת החג, וכמובן התחזקות בנושאים החשובים של שמירת הלשון.

כנסי 'משמרת השלום' הפכו כבר למסורת, הילדים מחכים להם בכיליון עיניים בגלל התוכנית היפה והמרתקת. כנסים אלו הינם על טהרת הקודש, ונוטלים בהם חלק מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, המאצילים מברכותיהם על הילדים.

הורים ומחנכים מעידים על ההשפעה הברוכה של הכנסים על הילדים היקרים. המסרים של שמירת הלשון חודרים אל נפשם כבר בגיל צעיר, כמו שאמר גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס שליט"א, שאם מחנכים את הילדים בגיל צעיר לשמירת הלשון, נעשה האיסור כהרגל בעיניהם כמו איסור מוקצה בשבת.

ארגון 'משמרת השלום' נטל על עצמו את המשימה הקדושה להחדיר את נושא שמירת הלשון בקרב הלבבות הצעירים, והוא מפעיל תוכניות לימוד מיוחדות בבתי חינוך וגם בקרב המשפחות, עם עלונים ופרסים.

עקב הביקוש הגדול של הורים אשר נוכחו בתועלת העצומה ובתוצאות הטובות שבכנסים ובפעולות 'משמרת השלום', קיימת השנה תכונה מיוחדת בארגון לקראת השתתפותם של כעשרת אלפים ילדים כ"י, ב-12 כנסים נפרדים לבנים ולבנות.

הכנסים בירושלים יתקיימו ביום ראשון א' דחוה"מ באולם "תמיר" לבנות בשעה 11:00 בבוקר לבנים בעברית בשעה 2:00 בצהרים לבנים באידיש בשעה 5 אחה"צ.

הכנסים בבית-שמש יתקיימו ביום שלישי ד' דחוה"מ באולמי "פארהאנד" רשב"י 7, לבנות באידיש בשעה 11 לפנה"צ, לבנים באידיש בשעה 2 בצהריים.

הכנסים בבני ברק יתקיימו ביום רביעי ד' דחוה"מ באולמי "היכלי הפאר" רחוב שלמה המלך 18, לבנות באידיש בשעה 11 לפנה"צ, לבנות בעיברית בשעה 2:00 בצהרים ולבנים באידיש בשעה 5 אחה"צ.

בביתר יתקיימו הכנסים ביום רביעי ד' דחוה"מ באודיטוריום החדש, רחוב ברסלב 5 לבנות בשעה 11 בבוקר לבנים בעברית בשעה 2:00  בצהרים לבנים באידיש בשעה 5 אחה"צ.

השארת תגובה