'מסיבת הסידור' הגדולה בישראל

כ- 210 ילדי כיתה א' בביה"ס "מעלות משולם" הנחשב לבית הספר הממ"ד הגדול ביותר בישראל, חגגו את קבלת הסידור כשהם מקיימים את מנהג הטליתות המסורתי

מסיבת סידור 2
מסיבת סידור 2

רחובות רשמה השבוע אירוע מרגש במיוחד, 'מסיבת סידור' ייחודי שהוגדר כ"מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל', שנערך ל- 210 ילדי כיתה א' תלמידי בית הספר "מעלות משולם" ברחובות, המוכר כבית הספר הממלכתי דתי הגדול בישראל שהנו אחד הגדולים בארץ כשהוא מונה כ- 920 תלמידים.

את האירוע פתחו התלמידים בהופעה ייחודית כשהם מופיעים באולם האירוע לקול צלילי ההמנון כשהם עטורים בכומתות צה"ל בשלל צבעים ויוצרים במהלך ריקוד משולב, צורת לב.

רגע מרגש נוסף נרשם כאשר מאות התלמידים קיבלו לידיהם בשמחה בלתי מוסתרת את הסידורים על פי המסורת כשהם עומדים תחת חופה של טלית.

בית הספר מעלות משולם נחשב כאמור לבית ספר הממ"ד הגדול בישראל, והוא מנוהל זה 16 שנים על ידי מאיר אמויאל שנחשב למנהל מוערך מאוד במערך החינוך הדתי ובכלל. לבית הספר הישגים רבים ופרסי חינוך וכעת הוא נמנה בין שלושת בתי הספר הרחובותיים שעלו לגמר אליפות הסייבר הארצית.

טקס קבלת הסידור נערך בבתי הספר הדתיים באמצע השנה על מנת לאפשר לתלמידים ללמוד את הקריאה בטרם יחלו להתפלל מתוך סידור.

ראש העיר רחמים מלול שהשתתף באירוע ואף נכח במעמד חלוקת הסידורים אמר, כי "בית הספר מקנה לתלמידיו חינוך ערכי לאהבת התורה, העם והארץ ומביא אותם להישגים ולמצוינות לימודים וערכית. אין גדולה מתפילת תינוקות של בית רבן: התלמידים למדו עד היום את הקריאה דרך האותיות, ההברות והמילים ומהיום יוכלו לחבר הכול לתפילה מתוך הסידור"

ראש מינהל החמ"ד במשרד החינוך, הרב דר' אברהם ליפשיץ העלה על נס את פעילות בית הספר הוותיק, וציין את עובדת היותו של בית הספר חמ"ד מעלות משולם לאחד מבתי הספר המובילים ופורצי הדרך בישראל בחינוך הממ"ד, "הוא גדול בכמות ובאיכות, ומהווה מגדלור חינוכי ומקצועי לבתי הספר של החמ"ד בארץ כולה".

ואילו סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום שנשא אף הוא דברים בטקס אמר, כי "מסיבת הסידור במעלות משולם הייתה חוויה מיוחדת, כאשר כמות התלמידים רק העצמה את תחושות ההתרגשות והשמחה".

השארת תגובה