סקר: ש"ס – 7 ● 40%: נתניהו אחראי למשבר הדיור

סקר שנערך על ידי מכון פאנלס עבור ערוץ הכנסת מעלה, כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום הרי שש"ס בראשות דרעי הייתה מקבלת שבעה מנדטים ■ מפלגת 'יחד' בראשות ישי הייתה מקבלת 4 מנדטים ■ מי אחראי למשבר הדיור? 40% מהנשאלים סברו כי בנימין נתניהו הוא האחראי העיקרי, 22% יאיר לפיד

סקר ערוץ הכנסת 24.2.15
סקר ערוץ הכנסת 24.2.15

סקר שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת, מעלה כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום הרי שש"ס בראשות אריה דרעי הייתה מתייצבת עם שבעה מנדטים, כאשר במקביל מפלגת 'יחד' בראשותו של אלי ישי מקבלת ארבעה מנדטים, ירידה קלה מהסקרים האחרונים בה קיבלה הרשימה חמישה מנדטים.

במפלגות הגדולות יהיה שוויון, כאשר גם המחנה הציוני וגם הליכוד בראשות נתניהו יקבלו 24 מנדטים. מצב זה נותן בידי הליכוד את מירב הסיכויים להרכיב את הממשלה הבאה, מאחר וכעת מספר התומכים בנתניהו לראשות הממשלה יגבר על תומכי הרצוג.

המפלגה השלישית בגודלה תהיה הרשימה הערבית המשותפת, שתקבל 13 מנדטים כשאחריה תוצב מפלגת יש עתיד עם 12 מנדטים. הבית היהודי בראשות נפתלי בנט תזכה ב-11 מנדטים ובכך תמשיך את מגמת הירידה מאז פרשת אוחנה שריסקה את המפלגה בסקרים.

'כולנו' בראשות משה כחלון, תקבל שמונה מנדטים. ש"ס כאמור תקבל שבעה מנדטים, יהדות התורה תקבל אף היא שבעה מנדטים. ישראל בתינו עדיין לא מתרוממת ומקבלת גם בסקר הזה חמישה מנדטים. מרצ תקבל חמישה מנדטים ו'יחד' כאמור תקבל ארבעה מנדטים.

מחר אמור להתפרסם דו"ח המבקר על משבר הדיור ובסקר הוצגה השאלה: מיהו האחראי העיקרי במשבר הדיור. 40% מהנשאלים סברו כי בנימין נתניהו הוא האחראי העיקרי, 22% יאיר לפיד; 12% אהוד אולמרט; אורי אריאל 4%; ו-21% מהנשאלים סבורים שאף אחד מהם, או שאינם יודעים.

תגובה אחת
  1. אלי ישי לא יעבור!הבדיחה על חשבונו

השארת תגובה