שגריר אוסטרליה ביקר את משה אבוטבול

הביקור נערך במטרה לייצר שיתופי פעולה כלכליים, ובמהלכו נפגש השגריר כריס קאנאן עם ראש העיר ואחראי קשרי חוץ משה שטרית

ביקור השגריר האוסטרלי
ביקור השגריר האוסטרלי

ביום שישי לפני כשבועיים, ערך שגריר אוסטרליה בישראל כריס קאנאן ביקור רשמי בעיר, כאורחו של ראש העיר משה אבוטבול, כשבמפגש אף השתתף סגן ראש העיר וממונה קשרי חוץ משה שטרית.

אבוטבול קיבל את פני השגריר בלשכתו יחד עם הרלי שטרק מנהל יחסי החוץ  ומנהל מחלקת דוברי אנגלית מר שאול מרקסון. במהלך הפגישה הציג אבוטבול את התפתחותה המרשימה של העיר, כאשר היא בעלת שיעור הצמיחה הגבוה בארץ. כמו כן הציג בפניו את הפיתוח המסיבי של הפרויקטים ומוסדות העירוניים השונים בתחומי העיר, פיתוח כבישי גישה חדשים ועוד, במסגרת הסכם הגג בה נחתם שיווק של מעל ל-20.000 יחידות דיור נוספות בעיר. אבוטבול הדגיש בפני השגריר את מדיניותו לתת לכל המגזרים והאוכלוסיות השונות את צרכיהם העירוניים והקהילתיים, דבר המתבטא בבניית מוסדות קהילתיים ותרבותיים שונים לכל המגזרים.

סגן רה"ע משה שטרית סקר בפני השגריר את יחסי החוץ של העירייה, כאשר רק בשנה האחרונה התקבלו בעיר מספר משלחות בכירות ממספר מדינות בחו"ל: סין, ארצות הברית, גרמניה ועוד, כשלאחר מכן נערך דיון מקצועי במטרה לייצר שיתופי פעולה כלכליים, על מנת למשוך מפעלים וכדו' לאזורי התעשייה החדשים על כביש 38 החדש. כמו כן, סוכם על מפגשי המשך בין הנספח הכלכלי בשגרירות לבין החברה הכלכלית של בית שמש.

לקראת סיום הביקור, פגש קאנאן קבוצת עולים מאוסטרליה המתגוררים בשכונות החדשות בעיר ושוחח עמם על יוזמות כלכלית משותפות בין אוסטרליה וחברות מקומיות, כשאת הביקור הוא סיכם בהתפעלות רבה מהפיתוח המואץ אותה עוברת העיר והודה לראש העיר על קבלת הפנים החמה והלבבית.

השארת תגובה