קרב ציוצים: מי גרם לירידת האבטלה במשק?

אין עימות? יש ציוצים: ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ לפני זמן קצר על כך שבזכות פעילותו בנושא האבטלה במשק, ירד שיעור האבטלה לנמוכים בעולם המערבי ■ בנט הגיב לפוסט ו'ניכס' את ההשיג לפעילותו: "תודה, רה"מ, זה לא היה קל. העיקר-הצלחנו! נמשיך" ■ דרעי בתגובה: "אתם מחלקים צ'פחות ביניכם ולאזרחי ישראל אין מושג על מה אתם מדברים"

קרבות הטוויטר
קרבות הטוויטר

הבחירות לכנסת ה-20 מתקרבות, אך עם חלוף הזמן הרשת החברתית 'טוויטר' מספקת לא מעט רגעים משעשעים בהם ראשי המפלגות מתגוששים בפומבי ובעבר אף הכריזו על הצהרות בנושאים מסוימים.

אלא שעכשיו נדמה כי העימות עלה שלב. ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ על השגיו לכאורה בנושא ירידת האבטלה במשק. "אני מברך על המשך הירידה באבטלה בישראל", כתב נתניהו. "שעומדת על שיעור מהנמוכים בעולם המערבי – 5.6 אחוזים. נמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית לצמיחה במשק".

אלא שמספר רגעים לאחר מכן הגיב לציוץ שר הכלכלה נפתלי בנט ו'ניכס' את ההשיג לעצמו ברמזו כי ראש הממשלה לא פעל בנידון. "תודה, רה"מ", כתב בנט. "זה לא היה קל. הכנסנו חרדים ונשים ערביות לתעסוקה, תמרצנו מעסיקים, הקמנו מרכזי תעסוקה בכל הארץ, והעיקר-הצלחנו! נמשיך".

גם יו"ר ש"ס אריה דרעי לא טמן ידו בצלחת ובתגובה לשרשור כתב דרעי: "אתם מחלקים צ'פחות ביניכם ולאזרחי ישראל אין מושג על מה אתם מדברים. במסגרת האחווה שפרצה ביניכם, תסעו יחד למפוטרי כי"ל ולכל אלו שפוטרו בשנתיים האחרונות ואולי תתעוררו".

 

השארת תגובה