העור שלך מושלם וזוהר עם לאונרדו קוסמטיקה

מוצרי ליאונרדו קוסמטיקה מאפשרים לך ליצור שגרת טיפוח שתגן על עורך ותעניק לו מגע רך ומלטף, מראה צעיר ומלא חיים וברק

LEONARDO SKIN CARE GROUP מפנקים אותך עם מגוון מוצרי טיפוח שיהפכו אותך לזוהרת מתמיד. את מוזמנת להעניק לעורך מתנה של רכות מלטפת ומראה בריא וחיוני, עם קולקציית מוצרים המתאימים לשימוש בכל סוגי העור ובכל עונות השנה.

יום האהבה נחגג בעונת החורף, אך מכיוון שאנו בישראל, מזג האוויר משתנה בתדירות גבוהה ונע בין לח וגשום לבין יבש וקר, בין חמים ושמשי לקר וגשום. השינויים המהירים במזג האוויר אינם תורמים למראה עור הפנים ואף יוצרים פגמים בעור הפנים ולכן ליאונרדו קוסמטיקה מקפידה על ייצור ליין מוצרים המכילים רמה גבוהה של חומרים פעילים ועומדים בתקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם.

מוצרי ליאונרדו קוסמטיקה מאפשרים לך ליצור שגרת טיפוח שתגן על עורך ותעניק לו מגע רך ומלטף, מראה צעיר ומלא חיים וברק לאורך כל השנה. ליין המוצרים כולל סבון פנים ללא חומציות להגנה על עור הפנים ושמירת הלחות, סרום היאלורונית המ

עניק לעור גמישות ורוך ומכיל חומרי אנטיאייג'ינג, ג'ל טוויסטר-פייס המיוצר בטכנולוגיה חדשנית ומכיל אנטי אוקסידנטים ופפטידים התורמים למיצוק העור ולמניעה והפחתה של קמטים, קרמים להגברת הלחות והגנה מפני השמש, המרעננים את עור הפנים עם שמנים, ויטמינים ומינראליים טבעיים וסרום סריניטי, מסכה ייחודית לשימוש שבועי המסייע לשמירת הלחות והברק הטבעיים של עורך.

המוצרים של ליאונרדו קוסמטיק נועדו לנשים שחשוב להן לשמור על טיפוח והן לא מתפשרות על איכות המוצרים ועל התוצאות שהם מעניקים. את המתנה הכי טובה ליום האהבה את יכולה להעניק לעצמך, עם מוצרי טיפוח איכותיים באמת, שישקמו ויתחזקו את עורך ויגרמו לך להיראות נפלא.

 

תגובה אחת
  1. מעוניינת לקבל אינפורמציה לגביי המוצרים

השארת תגובה