זמר הסינגלים הודיע: אין 'אלבום'

עשיר באמונה
עשיר באמונה

הזמר והפייטן אופיר סלומון שפרץ לעולם המוסיקה המזרחית היהודית מתוך האירועים ותוכנית 'הפייטן' בערוץ 20. הוציא בשנה וחצי האחרונות תשעה סינגלים כאשר הוא היה בטוח שעוד רגע כבר ישיק את אלבום הבכורה שלו.

אבל לא. בצעד אמיץ ובפעם הראשונה בכלל בעולם המוסיקה, החליט אופיר לשנות כיוון!

"ראיתי את חבריי המוסיקאים משקיעים הון תועפות על השירים שלהם…" אומר אופיר "המילים, הלחן, העיבוד והנגנים זה לא מעט כסף, עוד שיר ועוד שיר זה מגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים ולפעמים גם כמה מאות כדי לייצר אלבום, אני יודע את זה מנסיון. אבל בסופו של תהליך כשהאלבום יוצא ועולה כולו לרשת היוטיוב, השירים פשוט מתפספסים, הם לעולם לא מגיעים לאותה רמת חשיפה של שיר שיוצא כסינגל וזה חבל. אנחנו עובדים קשה כדי לייצר חומר טוב."

מבדיקה קצרה ברשת היוטיוב ומול שדרי הרדיו, עולה כי הטענות של אופיר הן נכונות ולכן: בצעד חריג וראשוני הוחלט בצוות הפקתו למנוע את יציאת האלבום המוכן ולשחרר את כל השירים כסינגלים.

כעת, רגע לפני (לא האלבום) חג הפורים משיק הזמר אופיר סלומון סינגל חדש בשם 'עשיר באמונה' שאותו כתב והלחין יוני רועה, בקצב מזרחי קצבי המתאים בדיוק לקולו של אופיר ומזכיר לנו את מקצועיותו הרבה בשירה הפיוטית ובתחום המקאמת.

תגובה אחת
  1. שלום אופיר סלומון!!
    אין עליך אופירוש אתה הזמר הכי מוכשר ברוך ה' תודה לד' התברך שנתן לך קול מוכשר ואני כל פעם שיוצא לך סינגל חדש אני כולי מאושרת ואני נורא אוהבת את כל השירים שלך תמשיך להוציא בעזרת ד' עוד סינגלים יפים כאלה ד' יעזור אמן ואמן!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 🙂 🙂 🙂

השארת תגובה