צרפתי שמעון החלה לשווק בניין נוסף באשקלון

חברת צרפתי שמעון מוציאה לשיווק בניין חדש בפרויקט צרפתי באגמים באשקלון

פרויקט צרפתי באגמים באשקלון הדמייה וויופוינט
פרויקט צרפתי באגמים באשקלון הדמייה וויופוינט

חברת צרפתי שמעון מוציאה לשיווק בניין חדש כחלק משלב ב' בפרויקט "צרפתי באגמים".

זהו הבניין ה- 9 שיוצא לשיווק והינו בן 5 קומות עם 10 דירות בלבד ו-2 דירות בקומה. מדובר בבניין בוטיקי עם מעט דיירים ושקט. הדירות פונות לפארק וזוכות לנוף פתוח.

פרויקט צרפתי באגמים כולל 255 יח"ד בשלושה שלבים ומוקם בשכונת האגמים החדשה באשקלון. בימים אלה שלב ב' נמצא בשיווק.

דירת 4 חדרים נמכרת החל מ- 1,350,000 ₪ .

דירת 5 חדרים נמכרת החל מ- 1,460,000 ₪ .

הדירות תוכננו על ידי משרד שפייזמן אדריכלים באופן פונקציונאלי לטובת מקסום שטח החללים הפנימיים ותוך הקפדה אדריכלית על הפרטים הקטנים ביותר.

לדברי סיניה רוקח, מנהלת המכירות בחברת צרפתי שמעון "לאחרונה רוב הרכישות מתבצעות על ידי משפרי או מצמצמי דיור. למרות זאת, קיימת תנועה ערה בקרב זוגות צעירים המגיעים לבדוק את השטח ועושים "שופינג" במתחם לקראת הרגע בו יחליטו לרכוש את דירתם הראשונה. השכונה מתפתחת באופן מואץ ואנו רואים כי עיקר הביקושים מגיע מהעיר עצמה וגם מערים קרובות כמו אשדוד, יבנה וראשל"צ".

שכונת אגמים ממוקמת בדרום אשקלון, מהווה מוקד משיכה לאלפי זוגות צעירים ומשפחות צעירות המעוניינות לגור באזור מתפתח המציע איכות חיים גבוהה במחירים שפויים. מדובר בשכונה הגדולה ביותר שנבנית כיום בעיר ועתידה לאכלס כ- 13,000 בתי אב.

בלב השכונה, במרחק הליכה מהפרויקט יוקם פארק אקו ספורט לפעילויות של ספורט ימי יבשתי ומוטורי. הריאה הירוקה מתוכננת על שטח של כ- 770 מ"ר והינה בפיתוח עירוני, ובמרכזה אגם גדול. בפארק יפותחו מסלולי ריצה, מגרשי משחקים, מתקני כושר וספורט ימי באגם לרווחת תושבי השכונה.

חברת צרפתי שמעון פועלת למעלה מ- 35 שנה, עם ניסיון ומוניטין בתחום הבניה והביצוע.

השארת תגובה