חג החירות בראי האמנות החרדית

לקראת חג הפסח – חג החירות, יוצאת עמותת "אמנות ואמונה" בקריאה לאמנים החרדים להציג יצירות ייחודיות בנושא החירות • היצירות יבחרו ע"י ועדה מקצועית ויפורסמו לציבור

מצה מגדל דוד, קרדיט- הצלם אמן יורם בוזגלו
מצה מגדל דוד, קרדיט- הצלם אמן יורם בוזגלו

לקראת חג הפסח – חג החירות, יוצאת 'אמנות ואמונה-המרכז לאמנויות ברוח יהודית', ב"קול קורא" לאמנים החרדים, בבקשה לשלוח יצירות אמנות ייחודיות, בנושא "היציאה לחירות בראי האמנות".

הפניה המתפרסמת כעת לקראת פסח, מיועדת לאמנים וליוצרים מתחומי האמנות השונים. היא אינה מגבילה או מכוונת את תחום היצירה, ונותנת ביד האמנים את החירות לבחור ולהביע את חג החירות, בכל דרך וצורה הנראית בעיניהם: "חירות הפרט או חירות הכלל, חירות פנימית או חירות חיצונית, חירות הגוף או חירות המחשבה, קערת סדר ו מוטיבים הקשורים לפסח. החירות ליצור ולייצר, החירות לאמנות".

באמנות ואמונה מדגישים, כי אין שום הגבלה על סוג וחומר היצירה, "יצירות מכל הסוגים תתקבלנה בברכה, אמנות חזותית, פלסטית, וידאו-ארט, שיר, סיפור, מחזה ועוד..".

מיזם 'אמנות ואמונה' מתמקד בקידום אמנים ואמניות חרדים ובהענקת מעטפת המסייעת בידיהם להתקדם, להתפתח, להמשיך לפעול בתוך הקהילה ולהתפרנס בכבוד. בין הפעילויות המגוונות בולטים אירועים שונים המתקיימים מידי חודש, בהם מציפים את כשרונם הרב של האמנים ונותנים ליצירותיהם המיוחדות ביטוי הולם, במסגרות שונות בארץ ובעולם.

היצירות שיוגשו ידורגו ע"י ועדת אמנות מקצועית, שתבחר את היצירות. האמנים והיצירות שייבחרו יפורסמו לציבור, לצד פרסום בקטלוג דיגיטלי מושקע שיופק ע"י אמנות ואמונה ויפורסם אי"ה לקראת חג הפסח.

השארת תגובה