השר ישראל כץ נעמד להגן על נתניהו

בנמל התעופה בן גוריון נחנך הבוקר, בהשתתפות ראש הממשלה נתניהו ושר התחבורה כץ, הזרוע הרביעית של טרמינל 3 • למרות שנתניהו סירב להתייחס לחקירות, היה מי שהפתיע • צפו בתיעוד וידיאו

בנוכחות מאות משתתפים נחנך לפני שעה קלה מה שכונה על ידי רשות שדות התעופה "מגה פרוייקט" – זרוע רביעית לטרמינל 3 – על שמו של שר התחבורה לשעבר חיים קורפו ז"ל.

ראש הממשלה נתניהו, שהשתתף בטקס, שיבח את עשייתו של קורפו ז"ל והתייחס למשבר הביטחוני בצפון – כשאיראן על הגדר. אך בחר שלא להתייחס הפעם לחקירות וההמלצות להעמידו לדין בפרשיות 1000 ו-2000.

אלא שמי שהפתיע היה דווקא השר ישראל כץ שחיזק את נתניהו בהבעת תמיכה פומבית – מה שכמובן גרר אחריו מחיאות כפיים סוערות.

"יש לי אמון מלא בך ואני מחזק את ידיך", אמר כץ לנתניהו. "יש לאפשר לראש הממשלה להמשיך ולהוביל את מדינת ישראל בתחומי הביטחון, הבריאות, התעשיה והאתגרים העומדים על סדר היום. הייתה ויש לי הזכות לפעול יחד עם ראש הממשלה נתניהו לקידום ענייני המדינה בתשע השנים האחרונות כשר בממשלתו ואני משוכנע שבעזרת השם נמשיך ונפעל עוד שנים רבות ביחד", דברי השר כץ.

יש לציין כי הרוח הנושבת כעת בין חברי הליכוד היא תמיכה חד-משמעית בראש הממשלה נתניהו. היחיד במפלגה שטרם הביע את תמיכתו בנתניהו הוא השר לשעבר גדעון סער שעדיין שומר על שתיקה מוחלטת.

תגובה אחת
  1. פייק ניוז . גדעון סער גיבה את ראהמ בפוסט בפייסבוק.

השארת תגובה