המחנה הציוני: היום מסכימים עם נתניהו

36 שעות מפרסום המלצות המשטרה – ראש הממשלה בנימין נתניהו בשלט חוצות בנתיבי איילון

מיליוני נהגים שיעברו מהבוקר בנתיבי איילון יצפו בדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו המתייחס לחקירות המשטרה – הנכונים בחומרתם היום יותר מתמיד

"ראש ממשלה השקוע עד צוואר בחקירות – אין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים גורליים…הדבר הנכון לעשות הוא שהממשלה הזו תלך הביתה"(נתניהו, 2008)

שלט הענק, שנתלה על ידי המחנה הציוני מתפרס לגודל של 1000 מ"ר ובו הציטוט של נתניהו בהתייחסו לחקירת ראש ממשלה מכהן אחר – רק לפני 10 שנים.

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי: "נתניהו לא יברח מאחריות ולא יסתתר מפני הבושה. המלצות המשטרה חמורות ונתניהו איבד את המנדט להוביל את ישראל.  מיליוני נהגים שיחלפו על פני השלט מדי יום רוצים שנתניהו יתפטר מתפקידו  ושישראל תהיה שוב מדינה נקיה משחיתות ובראשה מנהיגות חדשה וישרה. נתניהו אינו יכול לכהן יותר כראש הממשלה ועליו להתפטר מתפקידו. הגיע הזמן לשים סוף לתרבות השחיתות השלטונית של נתניהו ושותפיו"

בשלט מוצבת הפניה ל"מדינה ללא שחיתות" תכנית המחנה הציוני למיגור השחיתות בישראל שהושקה לפני כחודשיים – סדרת פעולות שחברי הכנסת של הסיעה כבר החלו ביישומן באמצעות שורה של חוקים נגד השחיתות בכנסת הנוכחית. התכנית כוללת את עקרונות ומהלכי המחנה הציוני למלחמה בשחיתות, ביניהם: ביטול החוקים מקדמי השחיתות של הקואליציה, הפסקת הפוליטיזציה בשירות הציבורי, החמרת הענישה על אישומי שחיתות,  החמרת המגבלות על נבחרי ציבור שהורשעו בעבירות קלון, וחיזוק כוחם של שומרי הסף

השארת תגובה