מפתח לעצמאות כלכלית: שת"פ לנשים ונערות חרדיות

רשת "נייל סטודיו" וארגון תעסוקת החרדים מפת"ח בשיתוף פעולה לנשים ונערות מהמגזר הדתי והחרדי – רכישת מקצוע והעצמה נשית כלכלית • בריאן ליידן, מנכ"ל חברת 'נייל סטודיו': "אין יותר מתבקש משיתוף פעולה של נייל סטודיו עם ארגון מפת"ח כאשר המטרה המשותפת היא מציאת פתרון תעסוקה בכבוד לנשים דתיות וחרדיות"

רשת "נייל סטודיו", הרשת המובילה בארץ בהכשרה מקצועית בתחומי הטיפוח והיופי בשילוב OPI Academy הבינה את הצורך ההולך וגדל של ציבור גדול וייחודי במציאת אפיקי תעסוקה ופרנסה בכבוד ובימים אלו פעולת הרשת בשיתוף פעולה עם מרכזי מפת"ח באזורים הדתיים והחרדים.

ארגון מפת"ח פועל למציאת פתרונות תעסוקה וכלכלה במגזר הדתי והחרדי ובמסגרת השירות ניתן לתושבים קורסים, הכוונה מקצועית, וכל מידע הקשור למציאת עבודה. במסגרת שיתוף הפעולה יכולות נשים ונערות שעוברות את שלבי הסינון במרכזי מפתח ליהנות ממימון של מגוון הקורסים הקיימים ברשת 'נייל סטודיו'. כיום הרשת מציעה מגוון תכניות לימוד בתחומי בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור מקצועי, עיצוב גבות, איפור קבוע , עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה עוד ועוד. "בגלל הצורך המידי בתעסוקה ופרנסה במגזר הדתי והחרדי", מסביר בריאן ליידן, מנכ"ל חברת 'נייל סטודיו' "החלטנו לתת דגש ולהרחיב את הפעילות בהקמת סניפים וקורסים מותאמים לאופי והצרכים הייחודיים של הנשים החרדיות. וזה כחלק מהחזון הנפלא של הרשת הכוללת 19 סניפים וכ 30 מרכזי שיווק והדרכה מקצועיים, עם כ-60,000 בוגרות, כבר 25 שנה של העצמה נשית לעצמאות כלכלית. אין יותר מתבקש משיתוף פעולה של נייל סטודיו עם ארגון מפת"ח כאשר המטרה המשותפת היא מציאת פתרון תעסוקה בכבוד לנשים דתיות וחרדיות". תכנית הלימודים מאושרת על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ובפיקוח מלא. לפרטים נוספים על הקורסים: נייל סטודיו: www.nailstudio.co.il. או בטלפון: 1700-700-037.

השארת תגובה