סוער בפתח תקוה: האופוזיציונר מתמודד

עיריית פתח תקווה
עיריית פתח תקווה

רמי גרינברג, המסתמן כמועמד בולט מול ראש העיר איציק ברוורמן, השיק השבוע באופן רשמי את קמפיין הבחירות לראשות העיר, באירוע ססגוני ועמוס תושבים. את נאום הבכורה ניצל כדי לתקוף חזיתית את ראש העיר המכהן, ולהעלות את תחלואי העיר ומכאוביה. הוא הבטיח להביא שינוי דרמטי בשירותים לתושב, בנראות החיצונית, ובהקטנת המנגנון העירוני.

גרינברג, חבר מועצה מטעם 'הליכוד', מפורסם בעיר כמתנגד הדומיננטי והקולני לראש העיר הנוכחי ברוורמן, והוא בנה את כוחו בעבודה עקבית לאורך שנים. נכון לכעת, הוא המועמד הבולט ביותר – לצד ברוורמן – במרוץ.

לציבור החרדי בפתח תקווה השפעה רבה, בעיקר מצד סיעת ש"ס המונה 4 מנדטים. החרדים מחזיקים בקשרים הדוקים עם ברוורמן, וזוכים לאוזן קשבת ולמתת יד נדיבה. שותפות החרדים-ברוורמן גובה מחיר של הסתה והשמצות פרועות, המובלות בין היתר על ידי גורמי אופוזיציה, שמנגחים את ברוורמן דרך החרדים.

בנקודת זמן נוכחית, אף גורם חרדי לא מהין להצהיר בפומבי על תמיכה במתמודד שאינו ברוורמן, כך לדוגמה, הדמות החרדית היחידה שנכחה באירוע של גרינברג היה הרב יהושע לוי, בנו של הבבא ליאון זצ"ל. בשיחות פנימיות, חלק מהגורמים לא שוללים מהפך של הרגע האחרון, וחבירה של החרדים למתמודד חדש.

השארת תגובה