פייק ניוז? גוברת התמיכה בטראמפ

מתברר כי התרברבותו של הנשיא האמריקני על כך שהעם האמריקני 'חכם' יותר מהתקשורת שמזינה אותו ב'פייק ניוז', מקבלת עובדות בשטח

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, מרבה כידוע להתבטא בגנותם של אמצעי התקשורת וזאת בשל הסיקור הנגטיבי, המוטה והחד צדדי נגדו, כך לפחות לפי התבטאויות העבר כאשר כינה את הדיווחים של הרשתות הגדולות 'פייק ניוז'.

טראמפ למי שעוקב, מרבה להתרברב על כך שניצח את הבחירות למרות העוינות והקמפיין שניהלה נגדו המדיה, לאחר שהטקטיקה בה נקט לאורך מערכת הבחירות הייתה יישום הרעיונות שעלו במוחו הקודח והמופרע שעמדו בניגוד לשירותיו של יועץ אסטרטגי כזה או אחר.

כעת, במלאות שנה לכהונתו כנשיא ולמרות הסקרים שהצביעו על שפל בקנה מידה היסטורי בשיעורי התמיכה בו מתחילים לאחרונה להתפרסם סקרי דעת קהל המצביעים על התייצבות בשיעורי שביעות הרצון של האזרח האמריקני מתפקידו של טראמפ כנשיא, כאשר בסקרים אחדים נרשמה לראשונה מזה זמן רב, עליה בישעורי התמיכה.

סקר רשת פוקס שהתפרסם ביממה האחרונה מגלה, כי 45% מאזרחי ארצות הברית מביעים שבעות רצון מתפקודו של טראמפ כנשיא וזאת לעומת 38% בלבד שהביעו אופטימיות מכהונתו בסקר שנערך בחודש באוקטובר.

סקרים אחרים שהתפרסמו בארה"ב מעניקים לנשיא שיעורי תמיכה זהים שנעים בין 37 ל-44% תמיכה.

השארת תגובה