הגר"מ פינטו מונה ליו"ר מטה בני תורה בש"ס

הגר"מ פינטו ר"י פאר משה מונה לשמש כראש מטה בני התורה והתברך במעונו של נשיא מועצת החכמים ■ נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן לגר"מ פינטו: "בחורי הישיבות מצווים להירתם למערכה הגורלית ליהדות"

מרן הגר"ש כהן והגר"מ פינטו
מרן הגר"ש כהן והגר"מ פינטו

לקראת הבחירות הקרובות הגיע הגאון הרב משה פינטו ראש ישיבת פאר משה למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן על מנת להתברך מפיו ולדון עמו בדרכי הפעולה בו יפעלו בני הישיבות הקדושות להצלחת המערכה.

בימים האחרונים מונה הגר"מ פינטו, מגדולי ראשי הישיבות הספרדיות, לשמש כראש מטה בני תורה בבחירות הקרובות וזאת לאחר הפצרות מצד גדולי התורה. הגר"מ פינטו שטח בביקורו במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה את השאלות העומדות על הפרק בדבר פעילות בני התורה.

הגר"ש בחן את הדברים ואמר כי זו שעה גורלית, "עת לעשות לה' הפרו תורתיך, במערכה הזו תלויים גופי תורה ועל כן כולם מצווים להירתם", אמר הגר"ש והכריע כי בני התורה יצאו לפעולה מיד לאחר הפורים. וכבר בשעות סדר ב' ועד הערב יפעלו בני השיבות והכוללים לחיזוק התנועה הקדושה.

בכל הנוגע לישיבות הקטנות פסק הגר"ש כי רק תלמידי שיעור ג' יצאו לפעול ורק ביום הבחירות ממש ובאזורי הקלפיות. יצויין, כי אל הביקור התלווה עו"ד סיני גלבוע אשר במשך שנים מסייע לתנועת ש"ס ושטח את הדברים המותרים והאסורים ע"פ המחוקק.

כמו"כ הוחלט כי בחורי ישיבות לא ייצאו לחוגי בית לאור השאלות שנשאלים באמונה וכדומה, ואין זה תפקיד בני הישיבות להשיבם על כך. ועל כן בני הישיבות ירכזו באולם ענק בישיבתו של הגר"מ פינטו כששם יוצבו עמדות של מאות טלפונים ובני הישיבות יקבעו עם המשפחות חוגי בית שאליהם יגיעו אברכים בלבד. לסיום בירך הגר"ש את הגר"מ פינטו שיזכה לקדש שם שמיים במלאכתו ולהביא את הבשורה הטובה לעולם התורה.

מרן הגר"ש כהן והגר"מ פינטו

השארת תגובה