לאחר הזנחה: הושלמו פסי ההאטה

תושבי שכונת דניה התלוננו, כי העירייה שהחלה בבניית פסי ההאטה בשכונה, שכחה מהם בעיצומן של העבודות, כאשר הכביש הפך למהמורה לכלי הרכב בחסות העירייה

פסי ההאטה
פסי ההאטה

לתושבים המתגוררים בתחילת רחוב ההגנה ושכונת חב"ד יש רק מילים טובות להשמיע על העירייה. רק בחודשים האחרונים נענו אלו בחיוב, כאשר בוטלה הפנייה שמאלה לכלי רכב, מכיוון רחוב חב"ד לעבר רחוב ההגנה על צומת מנוחה ונחלה וזאת בשל התראות מפני הסכנה הנשקפת למאות ילדי השכונה ומבואותיה העושים את דרכם בכל בוקר לעבר גני הילדים ומוסדות הלימוד באזור.

כמו כן במקביל, רק השבוע הושלמו בנייתם של 'פסי ההאטה' החדשים בתחילת רחוב ההגנה בואכה רחוב חב"ד, אשר נועדו להאט את קצב תנועת אלפי כלי הרכב החולפים במקום לאורך שעות היום, ובכך להגביר את בטיחות ילד האזור העושים את דרכם בדרכים.

אלא שהפעם, בניגוד לזו הקודמת, לוותה תחושת הסיפוק גם בהשמעת אנחת רווחה גדולה מצד התושבים.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה, ששבועות ארוכים חלפו מאז החלה העירייה למעשה בעבודות התשתית בשטח, אך דווקא לאחר שמרבית העבודה כבר נעשתה והאותות כבר נראו על הכביש, הושהו לפתע העבודות כאשר במשך שבועות ארוכים עמד הכביש כשהוא חרוך בשני מהמורות לא בטיחותיים שנחפרו על הכביש, כאילו ומישהו שכח שמדובר בפעילות הנקשרת בחיי אדם.

אחד מתושבי השכונה אומר ל'השבוע ברחובות', כי "כמרבית התושבים גם אני מברך על היוזמה, אך הזוי הדבר שפרויקט שבמקומות אחרים מגיע לסיומו בתוך ימים אחדים לקח הפעם כחודשיים עד להשלמתו, אני שמח שמישהו שם באגף התנועה התעשת ובחר להביא סוף סוף לסיום העבודה".

השארת תגובה