אולטרה סגול: הצבע הנבחר גם בארון הבגדים שלך

גם ברנואר: הצבע הנכון לשנת 2018 – סגול אולטרה ויולט • PANTONE חברת הצבעים הבינלאומית הכריזה על הצבע UltraViolet כצבע הנבחר לשנה זו • היכן תוכלי להשיג בגד בצבע סגול ודרמטי כזה?

כמידי שנה, גם השנה הכריזה PANTONE חברת הצבעים הבינלאומית על הצבע הנבחר לשנת 2018. הצבע היוצא ירוק-צהוב שהיה הצבע הנבחר לשנת 2017, מפנה את מקומו לצבע UltraViolet – סגול-אולטרה דרמטי ונועז.

פנטון הינה חברה אמריקאית ותיקה וידועה אשר תחום התמחותה הינו בייצור צבעים, בהם נעזרים ומשתמשים אנשי מקצוע בתחומים שונים בהם אופנה, עיצוב תעשייתי ובייתי, גרפיקה והדפסה. בימים האחרונים הציגה החברה את הצבע הנבחר לשנת 2018, האולטרה סגול. צבע בגוון סגול חזק ומרהיב, אשר לדברי בכירי החברה הינו צבע יצירתי, מפעיל את הדמיון ומאיר את הדרך לעתיד לבוא.

גם בקולקציית החורף 2018 של רנואר, המשלבת בין הקו המסחרי לפריטי תצוגה ייחודיים להדגשת החזון העיצובי של המותג לעונה, תמצאו שלל פריטים אופנתיים בשלל צבעי סגול. קולקציית סתיו-חורף 2018 של רנואר היא שיא החדשנות, אופנה אצילית עם המון סטייל ושיק. קולקציה בהשראת תקופה בה מושג הצניעות, עדינות וסולידיות היה ערך חשוב לקוד לבוש המסמן סטטוס של יוקרה אופנתיות ומעורבות בחיי החברה.

בין פריטי הקולקציה הסגולים שתמצאו שמלות ערב, סריגים, מעילים ועוד. כנסו עכשיו לחנויות רנואר ותתחילו להתלבש סגול.

השארת תגובה