עסקיות צהריים מהפכניות: גם בופה וגם מלצר

בקונספט החדש של רודריגז שמציע עסקית בצהריים, ניתן ליהנות משלל סלטים, מנות ראשונות ומרקים בתפריט בופה פתוח וממנה עיקרית ממיטב הבשרים של רודריגז בהגשה אישית עם השירות המעולה של המסעדה

תבשיל טלה - רודריגז
תבשיל טלה - רודריגז

'רודריגז Lunch' כבר הפך מזמן לשם דבר בהר חוצבים ובירושלים כולה. כעת, מודיעה מסעדת הבשרים הירושלימית רודריגז על חידוש מהפכני בתחום עסקיות הצהריים: גם בופה וגם מלצר. בקונספט החדש של רודריגז שמציע עסקית בצהריים, ניתן ליהנות משלל סלטים, מנות ראשונות ומרקים בתפריט בופה פתוח וממנה עיקרית ממיטב הבשרים של רודריגז בהגשה אישית עם השירות המעולה של המסעדה.

את רודריגז – המסעדה הבשרית המצויינת בהר חוצבים, כולם מכירים. כעת ניתן לעצור באמצע יום עבודה עמוס, או לשבת לפגישה עסקית וליהנות ממנות טעימות, בשרים איכותיים, שירות מעולה, עיצוב מעורר תיאבון במחיר משתלם במיוחד של 48-99 ₪ לארוחה עסקית.

'רודריגז Lunch' מוגש החל מהשעה 11:30 ועד השעה 14:30, הוא כולל לחם, מרק, סלטים טריים, סלטים חמים, מנה עיקרית ומיץ טבעי (תפוזים/לימונדה). במיוחד בשביל ארוחת הצהריים, נבחר תפריט חדש ומגוון שמאפשר ליהנות מארוחה משביעה, דשנה ולא מכבידה באמצע היום. התפריט שמשתנה מידי יום כולל מגוון עשיר של מנות בשרים, דגים ומנות טבעוניות, לצד תוספות חמות וסלטים טריים. כל הבשרים ברודריגז טריים ואיכותיים.

בין המנות העיקריות ניתן למצוא סלט נתחי שניצל מטוגן, נתחי בקר עסיסיים, סלט סלמון אפוי, קבב טלה, ועוד הפתעות קולינריות וספיישלים מיוחדים.

גם מתחם ה'Lunch' שעוצב מחדש ביד אמן עם מזנון חדש, משתלב בעיצוב הנקי והאלגנטי של מסעדת רודריגז. המזנון מרווח, מאיר עיניים, ואלגנטי המשרה אוירה רגועה נעימה ונינוחה, וכל זה כמובן מגיע עם שירות אדיב וחייכני.

  • כשר למהדרין
  • רח' קריית המדע 3, הר חוצבים ירושלים
השארת תגובה