פיתוח ישראלי: משחקי אור וצל – בבד

הפיתוח: ישראלי. הבמה: בינלאומית ונוצצת. האמצעים: משחקי אור וצל על אריגים, קטיפות ובדים דמויי עור וזמש. הגאווה? כל כולה כחול-לבן

גאווה ישראלית בפרנפקורט _קרדיט צילום יחצ (10)
גאווה ישראלית בפרנפקורט _קרדיט צילום יחצ (10)

קולקציית בדים מסקרנת הנושאת את השם המבטיח "entwine" מציגה לעולם פיתוח פרי חשיבה ישראלית יוצאת דופן. הקולקציה, שפותחה על ידי "עילית הלבשה לבית" שאבה את השראתה מעולם האומנות ועבודות היד המסורתיות, שבשילוב טכנולוגיות מתקדמות, משוות לבדים את הלוק האותנטי המתבקש .

הקולקציה הושקה לראשונה השבוע בתערוכת הבדים הבינלאומית "היימטקסטיל" שבפרנקפורט, גרמניה, וכבר הספיקה לעורר את סקרנותם של האירופאים כשחשפה טכנולוגיית אריגה ייחודית שנעשתה הודות לפיתוח ישראלי, שפרט לסטייל חוצה יבשות, הביא עמו הרבה מאד גאווה ישראלית.

הקולקציה מתמקדת בשלושה חומרים עיקריים אותם היא מדמה באמצעות טכניקות טקסטיליות שונות: דמויי עור, דמויי זמש וקטיפה.

השנה הקרובה תעמוד בסימן חומרים טבעיים, טקסטורות בולטות, משחקי אור וצל, אריגות וטכנולוגיות טקסטיליות מגוונות המשוות לבדים סגנונות שונים – החל מזמש מעודן בעל הטבעות עדינות ועד בדים גסים וארוגים דמוי מקלעת.

את כל אלו ניתן לראות בבולטות (תרתי משמע) בקולקציה אותה משיקה "עילית". ENTWINE השיגה את משחקי הטקסטורות ואשליות האור והצל שניתן לראות על הבדים על ידי הטבעות עדינות, הדפסי חום ותפירת "קווילט" בצורות גאומטריות גדולות שמולאו בשכבת ביניים ליצירת ההבלטה.

השארת תגובה