לא בדיחה: שב"ח, מסתנן ונתין זר נכנסו לבת ים

גל גניבות בבת ים: הפורץ שנמלט מהשוטרים והתגלה כשוהה בלתי חוקי, שיטת ה"מצליח" שלא ממש הצליחה, והונאת המוסך בהיקף של מיליון שקלים

מחסום משטרתי. צילום ארכיון: שי וקנין
מחסום משטרתי. צילום ארכיון: שי וקנין

המשטרה עצרה תושב איו"ש (45) בחשד שפרץ למחסן בבת ים ונמלט מהשוטרים. ביום שלישי התקבל דיווח על פריצה למחסן בבת ים, צוות סיור אשר הגיע למקום זיהה את החשוד אשר נמלט ברכב מהמקום.

לאחר שהרכב נעצר, החשוד נמלט באופן רגלי ולאחר זמן קצר, נעצר ע"י השוטר שרדף אחריו. נהג הרכב אשר הסיע את החשוד נעצר אף הוא בחשד להסעת שוהה בלתי חוקי. מבדיקת פרטי החשוד בפריצה עולה כי זו הפעם השנייה אשר החשוד שהה בארץ ללא אישור שהיה. החשודים נעצרו ויובאו היום להארכת מעצרו בבית המשפט השלום בת"א.

יום קודם לכן, עצרה המשטרה נתין זר מגאורגיה (35) ותושב בת ים (35) בחשד שניסו לפרוץ לרכבים ברחוב הרצל בבת ים. הדיווח התקבל מאזרחית אשר טענה כי 2 אנשים מעבירים את היד על רכבה ובהמשך ניסו לפרוץ רכב אחר תוך שהם מנסים לראות האם הרכב נשאר פתוח.

ניידת משטרה אשר הגיעה למקום, עצרה מיד את 2 החשודים ובחיפוש ברכבם נמצאו גם סמים. השניים נעצרו כאמור ויובאו היום להארכת מעצרם.

ומגנבים תוצרת חוץ לגנבים תוצרת בית: המשטרה עצרה השבוע 3 חשודים (רמת גן, 44, בת ים, 44, חולון 54) בחשד שהונו את החברה בה עבדו בסך מיליון שקל.

על פי החשד, 3 החשודים עבדו בחברת רכב. כאשר רכב היה מגיע לאחר תאונה למוסך בו עבדו, היו השלושה מזמינים חלקי חילוף חדשים ובמקום להרכיב את  החלקים החדשים ברכב שנפגע בתאונה, היו מתקנים את הרכב ואת החלקים החדשים היו מוכרים.

לאחר שקב"ט החברה הגיש תלונה בפני השוטר הקהילתי האחראי על אזור התעשיה בחולון נפתחה חקירה במשטרה ואתמול הגיעו למוסך לוחמי היס"מ ועצרו את החשודים בזמן שהם מעמיסים את החלפים החדשים ממחסן החלפים במוסך לרכבו של אחד החשודים. השלושה נעצרו כאמור והובאו להארכת מעצרם בבית  משפט השלום בת"א.

השארת תגובה