לאומי משתתף בפעילות 'אנחנו וצאצאינו' זו השנה ה-7

לאומי איתך גם ב'אבות ובנים': לאומי משתתף גם השנה בפעילות ארגון 'אנחנו וצאצאינו', המקיימת סדרי לימוד של 'אבות ובנים' בשבתות במאות בתי כנסת ברחבי הארץ

חוברת אבות ובנים - לאומי
חוברת אבות ובנים - לאומי

במסגרת שיתוף הפעולה, המתקיים זו השנה השביעית ברציפות, העניק לאומי את חסותו לאלבום המדבקות הייחודי 'אלבום כהלכה', הכוללת אוסף לימודי אתגרי, כאשר בזמן החורף תשע"ח מתחזקים הילדים בצורה חווייתית בהלכות הנוגעות שבכל יום המצויות אצל בני הנעורים. האלבום המהודר, שהופק ע"י 'אנחנו וצאצאנו' בחסות לאומי, מחולק לעשרות אלפי הילדים הלומדים עם אביהם מדי שבת, במסגרת סדרי 'אבות ובנים'.

ר' יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודיים ופיתוח עסקי בלאומי, מציין כי שיתוף הפעולה הממושך של לאומי עם 'אנחנו וצאצאינו' מסמל את החשיבות שרואה לאומי בהשקעה החינוכית בדור הצעיר, דבר המתבטא בלימוד המשותף בין אב לבנו במסגרת 'אבות ובנים'.

לדבריו, הדבר מתחבר עם החזון של 'לאומי מדור לדור', שכן לאומי מוביל את הבנקאות בישראל מדור לדור כבר למעלה ממאה שנה. "הפעילות של 'אנחנו וצאצאינו' ראויה להוקרה והערכה, ואני שמח שאנו בלאומי ממשיכים את המסורת החשובה של שיתוף הפעולה, עם הענקת החסות על האלבום המפואר, העוסק בהלכות החשובות של היום יום דברי יצחק חסדיאל.

במסגרת החסות הוצעו להורים מגוון מסלולי חיסכון בלאומי, לטובת העתיד הכלכלי של הילדים, כולל מסלולים לשלוש שנים, לשש שנים ולשלוש עשרה שנה, עם תחנות יציאה ואפשרות להפקדת סכום חודשי קטן. לפרטים נוספים ניתן לפנות לסניפי לאומי.

מנהלי ארגון 'אנחנו וצאצאינו' ציינו לטובה את ההירתמות המהירה של לאומי, בעין יפה ובנפש חפצה, לטובת המשך שיתוף הפעולה הייחודי, והביעו את תודתם לנציגי הבנק על הענקת החסות לאלבום החינוכי, שכאמור, מחולק חינם לרבבות הילדים המשתתפים בפעילות הלימוד של הארגון.

השארת תגובה