ראש העיר 'נתפס' בארוע של שס

סוער בנשר: מועמד 'הליכוד' לראשות העיר עתר נגד ראש העיר בשל תעמולת בחירות, ונדחה • ועוד במסגרת המרוץ המתחמם: ראש העיר דחה ישיבת מועצה בגלל חופשה, אך נצפה באירוע של ש"ס

שלומי זינו
שלומי זינו

העיר נשר עלתה לכותרות בתקופה האחרונה בזכות בחירת רב ראשי חדש, אך מסתבר שהפרוור החיפאי השקט הומה תככים ומזימות, לקראת הבחירות הקרבות לעירייה. עתירה משפטית שהוגשה השבוע נגד ראש העיר בטענה לתעמולת בחירות פסולה, נדחתה השבוע, אך נדמה שזו רק תחילתה של דרמה מקומית.

מי שעומד מאחורי "ניעור" השטח הוא שלומי זינו, מועמד 'הליכוד' לראשות העיר, שמהווה אופוזיציה קשוחה ביותר לראש העיר המכהן אבי בינמו. בשבוע שעבר, בעקבות פרסומים של פליירים לתושבים עליהם התנוסס שמו של ראש העיר, עתר זינו בדרישה לעצור את חלוקתם, כשהוא מסתמך על חוק תעמולת הבחירות.

תחילה קיבלה העירייה צו ביניים האוסר על הפצת החוברת, אך בפסק דין שהתקבל מספר ימים לאחר מכן, נדחתה העתירה.

בין יתר הטענות שיש לו כלפי ראש העיר, מספר זינו על פעם בה "נתפס" בינמו באירוע של ש"ס, במקום לכנס ישיבת מועצה. "הייתה ישיבת מועצה שנדחתה, וביום שהיא הייתה אמורה להיערך, ראש העיר קיבל אירוע לבבי והתמוטט. אחרי שהוא החלים, הם ביקשו לדחות את הישיבה לעוד שבוע, ואנחנו התנגדנו", כך זינו בשיחה עם 'קו עיתונות'.

לדבריו, "היועמ"ש אמר שאנחנו צריכים להתחשב, שראש העיר בחופשה, ואז אני מגלה את ראש העיר, באותו יום שהוא כאילו בחופשה – אני מגלה אותו יושב באירוע של ש"ס בהיכל התרבות, עם רבנים". הוא מוסיף: "ש"ס מתקדמת פה בצעדי ענק, מנסה להיכנס, יש להם הרבה אירועים".

בעיר נשר – הקרויה על שם מפעלי המלט הוותיקים – מתגוררים כ-24,000 תושבים. בבחירות הקרובות יתמודדו על ראשות העיר ראש העיר המכהן אבי בינמו, רועי לוי מ'יש עתיד', ושלומי זינו, מועמד 'הליכוד'.

במסגרת היריבות המרה בין בינמו לבין זינו, ניסה ראש העיר למנוע את כניסתו של האחרון למועצה, אך בעקבות פרישת ראש העיר לשעבר דוד עמר מחברותו במועצה, כפה משרד הפנים על בינמו למנות במקומו את זינו.

אגב, נכון להיום, זינו כלל לא נמצא ברשימת הליכוד, אלא ברשימת 'נשר בתנופה', המזוהה עם הליכוד. חברו למפלגה הוא דן תיכון, מי שהיה ח"כ מטעם הליכוד ויו"ר הכנסת ה-14.

השארת תגובה