אלעד: אושר התקציב לשנת 2018

במקביל לאישור התקציב העירוני השוטף, אושר תקציב פיתוח ובינוי בסך 206 מיליוני שקלים

אישור תקציב בעיריית אלעד
אישור תקציב בעיריית אלעד

מליאת עיריית אלעד אישרה את התקציב העירוני לשנת הכספים 2018, שהוגש לחברי העירייה והועלה להצבעה על ידי ראש העיר הרב ישראל פרוש. תקציבה של העירייה עומד על כ-415 מיליוני שקלים, כשמתוכם התקציב הכללי עומד על 209,610,000 ש"ח (מתוכו מותנים כ-4.5 מיליון), וכן אושר תקציב הפיתוח שעומד על 206,407,388 ש"ח.

בתום עבודה מאומצת וארוכה, אותה הוביל ראש העיר הרב ישראל פרוש, הוכנה הצעת התקציב שנדונה במשך שעות ארוכות בישיבת ועדת הכספים, והיא ממשיכה את התקציב המאוזן של ארבע השנים האחרונות, בהן צומצם הגירעון העירוני והמאזן הכלכלי הסתיים ללא צבירת חובות.

בפתח הצעת התקציב כתב ראש העיר הרב ישראל פרוש כי "לא קלה היא המלאכה, לקבוע את סדרי העדיפויות, כאשר בעיר כמו אלעד, על כ-50 אלף תושביה שמרביתם ילדים ובני נוער, איננו משופעים בתקציבים. ומצד שני, גם דירוגה הסוציו-אקונומי של העיר נמוך ביחס למדרג הכללי. ובכל זאת, כשרוצים, ועובדים בשילוב ידיים, מצליחים לחצות כל קושי, לדלג על כל משוכה. וכך, בסייעתא דשמיא גדולה, אנחנו יכולים להציג לכם עוד לפני תחילת השנה, שוב, את הצעת התקציב לעיונכם ואישורכם".

כמו כן הוא סקר את הפעילות שנעשתה, ותמשך אי"ה, לבינוי מוסדות החינוך, כאשר מספר הכיתות היבילות פחת מאוד בשנים האחרונות. וכן את פעילות התרבות שמקיפה היום תחומים רבים בכל ימות השנה עם התרחבות פעילות המתנ"ס, הספריה ועוד לצד תכניות נוספות.

סגרה"ע ויו"ר ועדת הכספים הרב צוריאל קריספל כתב בפתח החוברת כי "עבודה משותפת של כולנו ללא יוצא מן הכלל הניבה תוצאות טובות בעבר, ותקוותנו הלאה ששיתוף פעולה פורה בין החברים יפרה ויצמיח הלאה בע"ה תוצאות טובות ומבורכות לטובת כלל תושבי העיר".

גזבר העירייה הרב שמעון מועלם העלה על נס את עבודתם המסורה במשך כל השנה של "צוות עובדי המינהל הכספי" תוך מאמץ תמידי לשפר ולייעל את תהליכי העבודה. המנכ"ל הרב זאב קשש בירך את העבודה המשותפת והוסיף כי הוא חש זכות גדולה לשמש בתפקידו בעירייה בה יש עובדים מסורים וצוות הנהלה שמחפשים כל העת את טובת התושבים.

בסיום הישיבה הודה ראש העיר לאנשים שפעלו רבות למען הצגת התקציב: יו"ר ועדת הכספים סגרה"ע הרב צוריאל קריספל וחברי הוועדה, מנכ"ל העירייה הרב זאב קשש, גזבר העירייה הרב שמעון מועלם, רמ"ט ראש העיר הרב מנחם אמיתי ולאנשי הצוותים המקצועיים ומנהלי האגפים והמחלקות.

השארת תגובה