"BIODERMA"-מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי חוזר

המותג שעזב את ישראל, עושה קאמבק: יימכר ברשת סופר פארם בטווח מחירים אטרקטיבי • יריית הפתיחה: מוצר הדגל – מים מיסלריים Sensibio H2O לניקוי הפנים, הנמכר ע"פ נתוני היצרן בכל 2 שניות בעולם • יהונתן גל, מנכ"ל חטיבת השיווק בחברת כמיפל: "אין ספק כי מוצרים קוסמטיים בעלי פורמולות הנשענות על פיתוח דרמטולוגי וידע מתעשיית התרופות, אהודים מאד גם על הלקוחות בישראל"

BIODERMA
BIODERMA

המותג הצרפתי "ביודרמה", הנחשב בין מובילי קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה באירופה, עושה קאמבק לישראל בהשקעה של 1.2 מיליון ₪ על-ידי "כמיפל" ויימכר ברשת סופר-פארם.

קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה בשוק האירופאי הינה בעלת נתח שוק בשווי של 6.96 ביליון אירו, נכון לשנת 2015. המונח "דרמו-קוסמטיקה" מוגדר כקוסמטיקה ייעודית שנועדה לפתור טווח רחב של תופעות עוריות נפוצות הודות לרכיבים ולתכונות דרמטולוגיות טיפוליות, אולם התמרוקים אינם בבחינת תרופה על אף היותם מומלצים על ידי רופאי עור ורוקחים.

"ביודרמה" עלתה ארצה כבר לפני כ-7 שנים וכבשה את השוק הישראלי עם מוצר הדגל של המותג – תמיסה 'מיסלרית' היפואלרגנית לניקוי עור הפנים והסרת איפור. נתון מרשים בו מתהדר המותג הוא כי כל 2 שניות נמכר בקבוק של אותה התמיסה בעולם!

על הקאמבק וחזרתו לשוק המקומי אחראית הפעם "כמיפל" המבטיחה לצרכן שינוי בתפיסת המחיר למוצרי המותג. אם בעבר תמיסה 'מיסלרית' היפואלרגנית לניקוי עור הפנים נמכרה ב-110 ₪ לצרכן, שהרי מעתה היא תימכר במחיר השקה של 49.9 ₪ (250 מ"ל) / 19.90 ₪ (100 מ"ל) בלבד.

"המותג ביודרמה חוזר לישראל בתקופה שהשוק האירופאי מדווח על גידול בקטגוריית הדרמו-קוסמטיקה הגלובלי. ביודרמה מובילה את השוק הדרמוקוסמטי בכ-80 מדינות, בניהן צרפת, איטליה וספרד, ואנו חושבים שהגיע הזמן שגם בישראל תהיה נגישות למוצרים.", מוסר יהונתן גל, מנכ"ל חטיבת השיווק בחברת כמיפל, "אין ספק כי מוצרים קוסמטיים בעלי פורמולות הנשענות על פיתוח דרמטולוגי וידע מתעשיית התרופות, אהודים מאד גם על הלקוחות בישראל. גילינו כי ישראליות רבות אוהבות את מוצרי 'ביודרמה' ובכל פעם שהן טסות לאירופה, הן מביאות עמן לישראל את המוצרים בכמויות גדולות. אנחנו שמחים לתת להן את האפשרות להשיג את המוצרים בסניף סופר-פארם הקרוב לבתיהן, ובמחירים אטרקטיביים. שמחתנו, ההתלהבות בקרב הלקוחות בשבוע הראשון לעלייתם של מוצרי 'ביודרמה' על המדפים גבוהה מהמצופה. אחד מתוך ארבעת הדגמים של המים המיסלריים כבר אזל מהמלאי, כך שמשלוח נוסף מחו"ל כבר עושה את דרכו ארצה", מסכם גל.

 

השארת תגובה