"בני התורה הם כיפות הברזל של עם ישראל"

בפ"ת נערך במוצ"ש מעמד רב רושם של חלוקת מלגות לכ – 330 בחורי ישיבות תושבי העיר ביוזמת נציג שס בעיר הרב אשר שוקר שזו כבר השנה התשיעית שהוא מקיים את החלוקה הזו . המעמד נערך בהשתתפות חברי מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני והגר"ד יוסף, ראש ישיבת פאר משה הגר"מ פינטו, הגר"צ כהן רבה של אור יהודה ועוד. וכן אישי ציבור שר הפנים אריה דרעי, רה"ע מר איציק ברוורמן, מ"מ רה"ע אוריאל בוסו ועוד.

בשירה אדירה קיבלו בני התורה את חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני שפתח את דבריו בשבח לבני התורה ואמר כי יש לו נחת רוח גדולה כשהוא רואה את בני התורה הספרדים שהולכים ומתרבים ועוד היד נטויה בעז"ה.

בהתייחסו לטיפטוף הרקטות מעזה אמר כי בני התורה הם הם הכיפות ברזל של עם ישראל והם בתורתם מגינים על הדור.

בסיום דבריו שיבח את ראש העיר מר איציק ברוורמן על מתן סיוע זה לבני התורה וכן שיבח את הרב אשר שוקר יוזם הפרויקט.

הרב שוקר הודה בדבריו לראש העיר על ההבנה לצרכיו של הציבור החרדי בעיר ואמר כי זכות היא לנו לסייע לבני התורה.

שר הפנים הרב אריה דרעי שיבח בדבריו את נציגי הציבור שפועלים בכל עיר למען התושבים והוסיף כי הרב שוקר יזם פרויקט שלא קיים בשום עיר ועל כך מגיע לו הרבה תודה.

ראש העיר מר איציק ברוורמן בירך את בחורי הישיבה והדגיש בדבריו את היחס של העיריה לכלל גווני הציבור בעיר באופן שיוויוני ללא שום העדפות של מגזר אחר על פני השני.

חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף אמר בדבריו כי הוא גדל בפ"ת כשאביו מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל שימש כדיין בעיר והוא זוכר את העיר פ"ת כעיר של שממה רוחנית וב"ה היום פ"ת היא עיר של תורה.

הגר"ד פנה לבני התורה ואמר להם כי עליהם להרגיש כמו החשמונאים ולשמוח שזכו להיות בני תורה.

בסיום חלק זה נערך חידון מרתק עם האומן חזקי רייך כשהזוכים במקומות הראשונים קיבלו פרסים יקרי ערך.

השארת תגובה