הילדים החולים: נלמד משניות לרב שטיינמן

ארגון 'לב מלכה': הילדים החולים קיבלו על עצמם ללמוד משניות ולהתחזק לעילוי נשמת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן זצוק"ל • הרב אברמן: "הילדים החולים היו יוצאים תדיר מבית מרן במצב רוח מרומם"

הרב שטינמן 2
הרב שטינמן 2

עשרות הילדים החולים במחלה קיבלו בהלם ובתדהמה כמו כל עם ישראל את הבשורה הקשה והמרה על פטירתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן זצוק"ל. בחודשים האחרונים כל הילדים בארגון קיבלו על עצמם קבלות רבות וחיזוקים למען רפואתו השלמה של מרן זצוק"ל. הילדים זכו לקשר חם והיו מגיעים מידי כמה חודשים להתברך יחד עם יו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן לייב אברמן.

"מרן ראש הישיבה זצוק"ל היה מעורב בהחלטות רבות, והתעדכן בכל הפעילויות השוטפות. מרן ראש הישיבה כיהן כנשיא אגודות וארגונים רבים ומגוונים, ובכולם היה מרן מתעניין ומכוון, וזיכה את כלל ישראל בעצותיו ובדעת תורה", אומר בכאב יו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן לייב אברמן, ומוסיף: "הרב ידע לתת לכל אחד הרגשה טובה וקירוב אמיתי. הילדים החולים היו יוצאים תדיר מבית מרןבמצב רוח מרומם ומתחושת חיזוק, וכוחות מחודשים להתמודד עם המחלה הנוראה. פעמים רבות ראינו שיפור משמעותי בקרב הילדים שהצליחו בזכות כך להתמודד עם המחלה ביתר עוז.

בהנהלת ארגון 'לב מלכה' הוחלט להקדיש את כל הפעילות ומחנות הנופש בתקופה הקרובה לזכר מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן, והילדים קיבלו על עצמם ללמוד משניות ולהתחזק לעילוי נשמת מרן.

השארת תגובה