מיכאל אזולאי: הכירו את הזמר החבד"י החדש

פדה בשלום
פדה בשלום

לכבוד י"ט כסליו 'חג הגאולה' של אדמו"ר הזקן, מוציאים צמד האמנים החבדי מיכאל אזולאי ודוידי נחשון ביצוע מדהים של הניגון "פדה בשלום" ובלווי קולי איכותי של מקהלת "נרננה"

מסופר שבשעה שבאו להודיע לאדמו"ר הזקן על גאולתו מהכלא הרוסי, אחז במילים "פדה בשלום נפשי" (שבפסוק י"ט בפרק נ"ה בתהלים). החסידים הלחינו שיר על קטע זה אותו הם שרים בי"ט כסלו,

תחילת הניגון הוא בתנועה רגועה עם המון רגש בשירת הודיה לקב"ה על הנס, כשלבסוף במילים "ואני אבטח בך" עולה השיר לתנועה של שמחה גדולה עד לריקוד ממש.

מילות הניגון הם:

פָּדָה בְשָׁלוֹם נַפְשִׁי מִקֲּרָב לִי כִּי בְרַבִּים הָיוּ עִמָּדִי. יִשְׁמַע אֵל וְיַעֲנֵם וְיֹשֵׁב קֶדֶם סֶלָה אֲשֶׁר אֵין חֲלִיפוֹת לָמוֹ וְלֹא יָרְאוּ אֱלֹהִים. שָׁלַח יָדָיו בִּשְׁלֹמָיו חִלֵּל בְּרִיתוֹ. חָלְקוּ מַחְמָאֹת פִּיו וּקֲרָב לִבּוֹ רַכּוּ דְבָרָיו מִשֶּׁמֶן וְהֵמָּה פְתִחוֹת. הַשְׁלֵךְ עַל ה'יְהָבְךָ וְהוּא יְכַלְכְּלֶךָ לֹא יִתֵּן לְעוֹלָם מוֹט לַצַּדִּיק. וְאַתָּה אֱלֹהִים תּוֹרִדֵם לִבְאֵר שַׁחַת אַנְשֵׁי דָמִים וּמִרְמָה לֹא יֶחֱצוּ יְמֵיהֶם וַאֲנִי אֶבְטַח בָּךְ

מיכאל אזולאי חסיד חב"ד,למד בישיבות הטובות בארץ בחור מוכשר ומוזיקאלי שעם הזמן והאהדה של החברים החל להופיע בחתונות ואירועים (בכל המגזרים) בארץ ובחו"ל, מיכאל הינו בעל שמחה ורגש ביחד.

דוידי נחשון בן למשפחה חבדי"ת ענפת כשרונות, החל מהסבא ברוך נחשון הצייר המוכר, ועד לדוידי מעבד ומפיק מוזיקאלי עם חוש וטעם טוב, כמו כן גם מופיע בחתונות ואירועים בארץ ובחו"ל.

השניים הכירו בשמחות וחתונות והחיבור נעשה מיידית הם מופיעים כיום גם כצמד כפי שרואים כאן מיכאל ודוידי נחשון.

השארת תגובה