חנוכה: איך מלבישים את הילדים ומשמחים את הסבא והסבתא?

קדס חורף בנים
קדס חורף בנים

ישנם אפיזודות שמלווים אותנו במשך שנים, הבן הבכור שלי הנכד הראשון משני הצדדים, כמה רציתי להרשים את הסבא והסבתא, ככל שרציתי להרשים הקטנצ'יק לא שיתף פעולה.

טסנו לצפון עם הקטן ארוז בבגדים מהממים, אז כמובן שהוא פלט, ונשאר בסוף עם פיג'מה עצובה, והוא לא הפסיק לבכות ולילל עד שגילינו כמובן בחזור מהביקור האומלל שהסבא לא קלט לצערנו כמה הנכד חמוד הוא בעיקר שמע את הצרחות שלו.

אני זוכרת שהייתי שואלת את בן החצי שנה ברצינות תהומית, למה ?

כך או כך, ערב חנוכה, ואנחנו רצים מערב סופגניות משפחתי אחד לערב לביבות אחר. וכמובן הסעיף הראשון מעבר לסופגניות וללביבות, איך מלבישים את הילדים ומשמחים את הסבא והסבתא. שלא נדבר על התחרות המוסווית בין הגיסות. (ראית איך היא מלבישה אותה??) לפעמים בזעזוע אנחנו מעדיפות את הקנאה.

לקראת חג החנוכה, קפצתי לרשת קדס, ליקטתי את שמונת הפריטים הכי מרשימים שיבנו את הלוקים הנכונים, וגם קבלו שמונה טיפים לצלוח בשלום את הביקורת:

1) תינוקות- כן, כן, תמיד השאלה, בקור שבחוץ ,כמה שכבות להלביש אותם? אז כן, עדיף שכבה נוספת מאשר התקררות, אבל היי שימו לב, לא לסרבל אותם יותר מדי.
2) כובע הוא פריט חובה לקטנים, ראש מחומם מגן מפני הצטננויות.
3) גרביים לתינוק יכולים בהחלט לחסוך שכבה מיותרת, רגליים וראש עם כיסוי, עושים את העבודה
4) שימו לב לצבעים ילדים שיש להם נטיה להתלכלך הלבישו אותם בצבעים כהים, כי בגד כמה שיהיה מרשים ואופנתי אם כתם הוא מאבד את היופי שלו.
5) הילדה בוכה שאין לה מה ללבוש, כן, תתפלאי גם בגילאי גן הן מתחילות, ואת רק קנית לה שמלה חדשה לפני חודש, גרביון חדש עם קשת חדשה, והרי לך ילדה מרוצה, שם הקוד: אקססוריז.
6) משחקי צבעים עם אחים יוצרים לוק מרשים ותמונות משפחתיות עוד יותר, בחרו צבע מסויים, וכל ילד ילבש פריט בצבע הזה, חולצה, גרביים מכנס, ואפילו תיק.
7) יום קודם לאירוע המשפחתי קחו את הילד לסיבוב בארון ותבחרו ביחד ותכינו את הבגדים לאירוע שימו אותם על כסא ליד המיטה כדי לחסוך שינויים וויכוחים.
8) והכי חשוב, תלבישו אותם חגיגי אבל גם נוח… אין דבר שיותר כואב לי מלחזות בילדים לבושים טרנד ואופנתי, וסובלים מאי נוחות בולטת לעין, שימו לב.

השארת תגובה