נגד החרם: ראשי הליכוד מחזקים את הייצוא מהשומרון

ראש הממשלה וח"כים בכירים במפלגה, יצאו לתמוך במיזם שמטרתו יצוא תוצרת מיהודה ושומרון לכל רחבי העולם, חרף הניסיונות לחרם

נתניהו במפעל ייצוא מיהודה ושומרון
נתניהו במפעל ייצוא מיהודה ושומרון

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הבוקר ליטול חלק במיזם ייחודי מסוגו "לב העולם" אשר מייצא לכל העולם, אלפי מוצרים בחודש, מוצרים מעסקים קטנים ביו"ש, בגולן, בגליל, עוטף עזה ובהתיישבות החלוצית כולה.

במפגש לקחו חלק ראשי רשויות מיהודה ושומרון ובהם דוידי פרל ראש מועצת גוש עציון, וסגנו משה סוויל, עודד רביבי מאפרת, ומלאכי לווינגר מקרית ארבע.

נתניהו הבהיר כי מדובר במפעל מבורך: "אני רוצה לברך על המפעל החשוב הזה, אחד מהמענים להתמודדות עם הניסיון להחרים את ישראל. הניסיון להחרמה בא על רקע של רדיפה שיטתית של ישראל".

יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב אלקין ציין: "באנו לכאן כדי לחזק את אלה שנלחמים נגד החרמות. אנחנו עשינו את זה בקדנציה הקודמת כשהובלנו חוק נגד החרמות, ואנחנו עושים את זה בעולם בזכות המנהיגות של רה"מ נתניהו ומתמודדים מול מי שמנסה לפגוע בישראל. הם יחרימו – אנחנו נקנה, אנחנו נבנה. חלק מהארגונים שמובילים קמפיינים להחרמה מנסים להפיל את שלטון הליכוד במגרש הפוליטי כי כל עוד הליכוד מוביל את המדינה הם לא יצליחו לפגוע בישראל. זה לא מפתיע אותי".

ח"כ ציפי חוטובלי הוסיפה כי "אלו ימים בהם אנחנו רואים בדיוק איפה נמצאת ההטייה נגד ישראל. עם ישראל יודע שעיסוק בזוטות דברים אינו חשובים, הבחירות האלה עוסקות במעמדה של ישראל בעולם".

השארת תגובה