ברנז: "דגל לא מגרדים את החצי מנדט"

מ"מ ראש העיר מגיב לחשיפת 'קו עיתונות' על הריצה העצמאית של 'דגל התורה' בעיר: "אין להם אפילו ארבעים איש, לא חושש מהרצת רשימה שכזו"• מצהיר: "לא אתמודד לראשות העיר"

ברנז ודרעי
ברנז ודרעי

חשיפת 'קו עיתונות' על כוונת 'דגל התורה' להריץ רשימה עצמאית בבת ים, הכניסה את המערכת החרדית בעיר לסחרור. מ"מ ראש העיר רפי ברנז (ש"ס) הגיב לידיעה בביטול בשיחה עם 'קו עיתונות': "הם לא יקבלו מנדט, אין להם אפילו ארבעים איש, לא חושש מהרצת רשימה שכזו".

תחת מפלגת 'דגל התורה' בבת ים ישנה את קהילת 'חניכי הישיבות' בראשות הרב משה גבאי, לקהילה יש מוסדות וצרכים משלה. לטענת ראשי הקהילה נציגי ש"ס המקומית מתעלמים מצרכיהם. בתקופה האחרונה, הצטברה מאסה קריטית של טענות נגד סיעת ש"ס המקומית, בה תמכה הקהילה בבחירות האחרונות. בקהילה קובלים על צרכים שלא נענו, ועל הבטחות גדולות שהתנפצו אלי מציאות עגומה.

ברנז מפקפק בכוחם: "לא מדובר ביותר מארבעים איש, אין בבת ים קהילה אשכנזית ליטאית. אני דאגתי להם לפנים משורת הדין למבנה עבור גני הילדים שלהם, ופתרתי להם את הבעיות בשקט בלי צלצולים, הם רוצים להראות שהם מאן דאמר באמצעות הרצת רשימה – כל מי שרוצה לרוץ יכול לרוץ בשמחה רבה".

קהילת חניכי הישיבות בראשות הרב גבאי ואנשי השטח של 'דגל התורה' נחושים להריץ רשימה לאור היחס העגום מול מפלגת ש"ס, על פי המסתמן: בראשות הרשימה יעמוד יונתן אלחרר מאנשי השטח של התנועה. לדברי ברנז, 'דגל' הריצה כבר פעמיים רשימה וכשלה: "הם התמודדו פעם שעברה והביאו בקושי 500 קול – פחות מחצי מנדט, בעוד שמפלגת ש"ס הכניסה ארבעה מנדטים על גבול החמישה, אם הם ממורמרים ורוצים לתקוף, שיתקפו. אני לא תוקף אף אחד", אומר ברנז.

על כוונותיהם של גורמים ספרדים בעיר להריץ רשימה ספרדית עצמאית במקביל לש"ס אומר ברנז: "אני נותן שירות לכולם, אם כל אחד שהוא ממורמר רוצה להריץ מפלגה, זה דווקא הרפתקה נחמדה. אין קבוצה ממורמרת אלא אדם אחד ממורמר, כי רוצה להיות ברשימה ורוצה להכתיב לנו".

"ש"ס תביא שישה – שבעה מנדטים בבחירות הבאות", אומר ברנז ומזים את השמועות: "אני לא אתמודד לראשות העיר, יש לנו קשר חזק עם יוסי בכר ראש העיר, נלך אתו בבחירות הבאות, אנחנו מאוד מחוברים אחד לשני, הוא עושה עבודה טובה ומגיע לו להיות ראש עיר".

תגובה אחת
  1. ברנז כולם יודעים שאתה דואג רק לעצמך ולמקורבים שלך וממש לא לציבור החרדי והדתי בעיר למשל לצורך הדוגמא ראה הדוגמא מול חולון שלכאורה
    ראש העיר שלהם נגד התורה כמה פעילות לציבור לעומתך עם הצגה מסכנה אחת
    וכמובן 100 תמונות שלה שמצורפות בכל מקום כולל אחרי כמה שנים ..
    אתה חושב שהציבור טיפש
    צפה פגיעה

השארת תגובה