רוצים גם? חתונת 'הכל כלול' רק ב-25,000 ש"ח

בצר צאנז מציגים: חתונה בבני ברק ב-25 אלף שקלים בלבד באולמי היכל ספיר • בקרוב ייסגר חוזה עם אולם נוסף בעיר • הדרך לחתן ילדים בכבוד

תזמורת, גם זה כלול צילום מוטי קרליץ (6)
תזמורת, גם זה כלול צילום מוטי קרליץ (6)

ארגון החסד 'שפע חיים ורחמים' של חסידי צאנז שדואג לעזור ולסייע להורים לחתן את הילדים הודיע בימים אלו על פרויקט חדש מסוגו – חתונה ב-25 אלף שקלים בלבד.

בהודעה שפורסמה השבוע לקהל החסידים נכתב "שמחים אנו להודיע לכלל אנשי שלומנו על תוכנית חדשה של סבסוד ליל החתונה באופן משמעותי. על פי התוכנית – אולם אירועים, סעודת חתונה, צלם, תזמורת, גראמער, יעלו יחד 25,000 שקלים בלבד. חיסכון של 15,000 שקלים".

תוכנית זאת קיימת בשלב זה רק באולמי ספיר ברחוב שלמה המלך בב"ב (לשעבר 'היכלי הפאר') כשהמטרה היא להרחיב את הפעילות גם באולמות נוספים.

תוכנית זאת היא המשך למגמה וליוזמות בחצר צאנז להוזלת הוצאות הנישואין כשבדגלה פרויקט חסר התקדים של הלוואת 300.000 ש"ח לרכישת דירה, ובהמשך הקמת קרית צאנז בטבריה לפרויקט דיור בצפת, כעת שועטים קדימה ומביאים לחסידים הסדרים מיוחדים עם אולמות. ההסדר יהיה כפוף לתקנות המיושמות כיום באולם במלון בקרית צאנז שנמצא בתקופה זו לרגל שיפוצים. כעת החלו בסגירת הסכמים עם אולמות שמחה בבני ברק כשבימים אלו יושבים על מו"מ עם אולם נוסף בבני ברק ועוד אולם בירושלים.

השארת תגובה