השיאנים: מונטג ומוזס, קרוב לתחתית: אקווע

לאורך ארבע השנים האחרונות, נעדרו חברי המועצה שלמה מונטג ואבי מוזס מישיבת מועצה אחת בלבד • לעומתם, אבנר אקווע רשם 13 חיסורים • ובמקום האחרון: אבאי זאודה

חבר מועצת העיר שלמה מונטג הוא שיאן הנוכחות בישיבות מועצת העיר רחובות, כך עולה מנתונים שפרסמה אביגיל קדם ב'מיינט רחובות'. את המקום הראשון והמחמיא, חולק מונטג עם חבר מועצת העיר אבי מוזס.

נוכחותם של נבחרי הציבור בישיבות המועצה היא אמנם לא המדד היחיד לבדוק את מידת מעורבותם ועשייתם, אך ללא כל ספק יש בה כדי לשקף במידת מה את החשיבות בה החברים לוקחים את תפקידם ואת מידת ההשקעה שלהם בו.

בהיות והבחירות האחרונות לרשויות המקומיות נערכו לקראת סוף שנת 2013, נבדקה נוכחותם של חברי המועצה החל משנת 2014 ועד השנה הנוכחית 2017. לאורך כל ארבע השנים, נעדרו חברי המועצה עו"ד אבי מוזס (הבית היהודי) ושלמה מונטג (דגל התורה) פעם אחת בלבד, מה שהעניק להם את תואר שיאני המשתתפים.

מיד אחריהם ניצבים חברי המועצה יעל בר (מר"צ) ואבי קינד (יש עתיד), שרשמו 2 היעדרויות בלבד מישיבות מועצה. במקום השלישי נמצאים חברי המועצה אביב איטח וגיורא בן ארי, שרשמו 3 היעדרויות.

מי שהגיע למקום הכמעט אחרון והלא מחמיא ברשימה הוא חבר מועצת העיר אבנר אקווע (ש"ס), שרשם 13 חיסורים, 6 מתוכם בשנת 2015. יחד עמו נמצאת הד"ר מרה קנבל (יש עתיד) שרשמה מניין חיסורים זהה.

הרחק אי שם, משתרכים חברי המועצה גלי קסטל אפל (רחובותי) – 15 חיסורים, ואבאי זאודה ('עוז') – 16 חיסורים.

ראוי להדגיש כי חברי מועצה אינם מקבלים כל תמורה על עבודתם הציבורית, והיא כרוכה במסירות רבה, השקעה מזמנם הפרטי, מכוחם, ולא פעם גם מכספם. אפילו הוצאות הנסיעה או החנייה משולמות על ידם, ללא כל השתתפות. באחרונה מקודם בכנסת חוק, המבקש לתגמל חברי מועצה על השתתפות בישיבות מועצה וועדות.

השארת תגובה