היכן תוכלי להסתובב בארץ ולהרגיש בחו"ל?

המטרה: הכירי את הנפש שלך, האמצעי: ביקור במקום שיעשה לך טוב • בואו ליהנות מחווית אופנה אמתית

קניון TLV
קניון TLV

חורף קר, גשום, מבט בארון, המעיל משנה שעברה לא בדיוק מוצא חן בעיני, ומה עם איזה כובע תואם, ובכלל מי רוצה לעבוד הבוקר, עלי שלכת ברחוב, וריח של קפה באוויר, זה לא הזמן לשבת במשרד מאחורי הדלפק, אני מתקשרת למשרד ומודיעה להם שהיום אני לא יכולה להגיע.

היום אני בקניון האופנה!! כי מותר לנו לפעמים גם לחשוב על עצמינו, לעשות סטופ מהמירוץ, להתעלם מהלחץ של העבודה. של הבית, של הילדים. התלבטות קצרה, טלפון לרוחי החברה הטובה שלי ומצאנו את עצמינו באמריקה.

(כן, הייתי באמריקה לפני חמש שנים! ואני עדיין זוכרת את ההלם שקיבלתי מביקור בקניונים שם, המרחב העצום, התחושה שאפשר לגמוע עוד ועוד .ושפע של מותגים) וכן, מצאתי שם את כל מה שחיפשתי, טיילנו, וצחקנו, ושתינו קפה מהדרין בביגה, ומצאתי את מעיל חלומותי, וגם מגפיים, תראו בהמשך את הטיפים שלי.

אז אל תחכו לגשם הראשון כדי לפנק את עצמכן…

קניון האופנה TLV – הבשורה החדשה של עולם האופנה הישראלי. באמצעות השילוב בין מיקום אסטרטגי, תשוקה לאופנה ומגוון עשיר של חנויות, בקניון תוכלו ליהנות מקרוב מממותגי אופנה חדשים וחנויות דגל מדהימות. תיהנו מחוויה מעוררת חושים המשלבת בין אופנה עילית למיטב הרשתות, בין קאז'ואל להוט קוטור.

יזמי הקניון והמתחם לקחו את החלומות האופנתיים ביותר צעד קדימה, בכדי להעניק לכם חוויית קניות אירופאית. ואכן הקניון משלב את מיטב רשתות האופנה, לצד חנויות יוקרתיות במתחם מאיר עיניים המספק חוויה אופנתית נדירה.

שמלות מהקולקציה החדשה של רנואר

הקניון מספק מעטפת מושלמת לכל תחומי האופנה, החל מהלבשה והנעלה, דרך תכשיטים ועד חנויות איפור וטיפוח ורשתות מזון איכותיות. בין חנויות הקניון, ניתן למצוא מותגים בינלאומיים כמו זארה, H&M, אמריקן איגל, לצד מעצבים וחנויות להלבשת יוקרתית וחנויות של מותגים שטרם נראו בארץ כמו קלווין קליין, COS וזארה הום. גם בתחום התכשיטים ניתן למצוא רשתות מכובדות כמו סברובסקי לצד חנות דגל ראשונה בארץ למותג תכשיטי היוקרה מאירה טי. כך גם תחום האיפור וטיפוח, מוצא מקום מכובד בקניון עם חנויות למותגים כמו קליניק, מאק, בובי בראון ואף חנות ראשונה ויחידה בארץ למותג האיפור האמריקאי סמאשבוקס.

עבור המגזר החרדי הקניון מהווה בשורה של ממש. בלוקיישן אסטרטגי הממוקם על נתיב התחבורה הציבורית מריכוזים חרדיים, מציע ללקוחות גם בתי קפה כשרים למהדרין כמו רשת ביגה וקפה גרג, ובנוסף חנויות האופנה סגורות בשבת.

בואו ליהנות מחווית אופנה אמיתית.

קניון TLV Fashion mall חשמונאים 96 תל אביב, חניה חינם ל-3 שעות ראשונות

השארת תגובה