הגראי"ל שטיינמן יישאר לאשפוז: בהכרה מלאה – ומצבו טוב

מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן שאושפז אמש בבית החולים 'מעייני הישועה' לצורך טיפול רפואי יישאר למעקב גם ביממה הקרובה. דובר הבית: "מצבו טוב, ראש הישיבה בהכרה מלאה"

גפני שטיינמן
גפני שטיינמן

העולם היהודי עוקב בדאגה אחר מצבו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן. ראש הישיבה אושפז השבוע (שני) למטרת טיפול רפואי אותו עבר בהצלחה. ראש הישיבה אושפז במחלקה רגילה בבית החולים 'מעייני הישועה'. לקראת חצות היום נכנס מרן לטיפול רפואי אשר בגיל הזה נחשב למורכב. כעבור שעה סיימו רופאי בית החולים את הטיפול במרן בהצלחה.

ראש הישיבה נשאר לאשפוז ומעקב צמוד של רופאי בית החולים בשל חולשתו, ורצון הרופאים לעקוב מקרוב אחר הצלחת הטיפול. דובר חזון איש 5 הרב יעקב רוזנשטיין מסר ל'כל הזמן' כי בימי האשפוז ראש הישיבה היה בהכרה מלאה ואף שוחח עם בני ביתו בלימוד. לדבריו, בגילו ובמעמדו של ראש הישיבה לא לוקחים סיכונים ובשל כך אושפז הגראי"ל לוודא כי אין דברים חמורים יותר המצריכים טיפול.

בעולם התורה והישיבות מעתירים בתפילה כל העת לרפואת ראש הישיבה. עצרת תפילה לרפואתו נערכה על קברו של מרן החזון איש זצ"ל. בישיבתו, ישיבת אורחות תורה לאחר התפילה נאמרים פרקי תהילים לרפואתו.

במהלך הימים האחרונים סבל הגראי"ל מכאבים עזים ומחולשה והיה מרותק למיטתו. חום גופו עלה וירד לסירוגין והוא סבל מחולשה כללית. הגראי"ל לא קיבל קהל בימים האחרונים והפסיק את שיעוריו הקבועים.

לפני כשבועיים שוחרר מרן ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים לאחר אשפוז בן יומיים, בשבועיים האחרונים לא התקיימה קבלת קהל. ראש הישיבה התפלל את התפילות במניין מצומצם של בני משפחה ותלמידים במעונו בחזון איש 5. מקורביו מציינים כי בתקופת החורף השמירה והדאגה לראש הישיבה מתעצמת בשל הקור ושינויי מזג האוויר.

בהיכלי הישיבות התקבלו פניות ממקורביו של הגראי"ל שטיינמן, להעתיר בתפילות ובתחנונים לרפואתו של ראש הישיבה. יצויין כי חברי-הכנסת של 'דגל התורה' ביקרו בעת אשפוזו האחרון של ראש הישיבה בחדרו של בבית החולים ושהו במקום במשך דקות ארוכות. גם בימים אלו מקבלים חברי הכנסת עדכון מפורט על מצבו.

בהיכלי התורה והישיבות החלו לומר תפילות נרגשות ופרקי תהילים לרפואתו של מרן רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
אזור קבצים מצורפים

תגובה אחת
  1. השתחרר ב"ה

השארת תגובה