הפעם נדבר על מעילים / שרה פכטר

כלב במעיל
כלב במעיל

ריח של חורף באוויר, המעילים מחכים לנו בחלונות הראווה, שלל מידות, צבעים, דגמים, אני נזכרת בילדות שלי, במעילים שהיו דומים דמיון צורם, בעיקר פוך גדול כזה, ואם שפר עלי מזלי גם כובע מעוטר בפרווה, המעילים עברו מילד לילד, ובכלל לא היו עם קוד אופנה.

אז זהו, השנים חלפו, והמעילים הפכו לפריט אופנה, גם לנו המבוגרים וגם לילדים, אז צרפנו לכם מדריכים לקניית מעילים לילדים וגם לא קיפחנו אותנו הנשים. שיהיה חורף בריא.

המדריך לקניית מעילים לילדים

הסתיו כאן, ורוחות החורף ברקע. אם גם אתם עשיתם סדר בארון הבגדים, העליתם את בגדי הקיץ ובדקתם מה יש בין בגדי החורף וגיליתם שהמעילים כבר לא בגודל המתאים, זה הזמן להצטייד במעילים לחורף. מעיל ליום חול, מעיל לשבת, מעיל מצמר, או מעיל לגשם, העיקר שיהיו מעילים חמים ואיכותיים.

לבחור מעילים לילדים שלנו זו בהחלט משימה, אנחנו תמיד רוצים שהם יהיו טרנדיים, אופנתיים וכמובן שישמרו על הילדים שלנו מהקור והרוחות. גלי זילברשטיין, המנהלת המסחרית של רשת אופנת הילדים המובילה קדס קידס, מעניקה לכם טיפים של סבתא ואחת שמבינה במעילים לילדים.

  • כשאתם באים לבחור מעיל לילדים הקפידו למשש את הבד, שיהיה חם ונעים למגע גוף הילד, וודאו שהבטנה תהיה רכה ונעימה ועדיף מבד פליז.
  • רצוי שבד המעיל יעבור הליך מיוחד ולא יהיה חדיר למים \גשם
  • רצוי שיהיו כיסים למעיל לחמם את הידיים מפני הקור
  • מעיל המשמש ליום יום חשוב שיהיה כביס.
  • רצוי מאד שהכובע של המעיל יכסה את האוזניים.
  • הקפידו על סגירה בטיחותית הן של הכובע והן של הרוכסן.
  • מומלץ לרשום את שם הילד או הילדה על המעיל שלא ילך לאיבוד ובמידה וכן יוכל לשוב לבעליו.
  • והכי חשוב, שהמעיל יהיה גם נוח, וגם ישמח את הילדים.

מעל הכל – כך תבחרי את המעיל הנכון לך

הסתיו כבר כאן, המגפיים כבר בחוץ וזה הזמן הנכון לחפש את המעיל המושלם. ההיצע רחב, את עומדת מול המעילים ושואלת את עצמך, קצר? ארוך? רחב? צר? הסטייליסטית שרה אסולין בדקה את מגוון המעילים ברנואר והיא עושה לנו סדר בארון המעילים ומסבירה שמעיל צריך להתאים לנתונים האישיים של כל אחת.

למשל ג'קט או מעיל – בעל נפח אורך קצר, או מעיל עם שרוולים תפוחים, רחבים בצבעים צבעוניים או מעוטר, נותן מראה מלא יותר באיזור הכתפיים. לעומת זאת, מעיל באורך אמצע, יוצר מראה ארוך וצר יותר מבלי שזה יהיה ארוך מדי ויגרום למראה נמוך. כך גם מומלץ מעיל עם שורת כפתורים אחת, ללא כיסים מעוטרים, זאת כדי להדגיש את קווי האורך ולתת מראה גבוה יותר.

לכל אחת יש את הגזרה והדגם שיושב עליה בצורה מושלמת ומחמיאה, אל תתפשרי על מעיל שיושב עלייך במדויק ומעניק מראה נהדר.

השארת תגובה