שותפים להצל(ח)ה • – ועידת בית זוועהיל

לוגו copy copy
לוגו copy copy

במוצאי שבת זו, יתכנסו קהל חסידי ואוהדי בית זוועהיל בארה"ק, למעמד הגדול והמפואר 'שותפים להצל(ח)ה', בו יתכנסו כולם כאיש אחד בלב אחד להציל ולבסס את מוסדות זוועהיל בארה"ק, בראשות האדמו"ר מזוועהיל.

המעמד ייערך בהיכל האירועים 'בצלע ההר' – מושב מחסיה (ע"י בית שמש). מבעוד מועד נשלחו ההזמנות למאות חסידי ואוהדי בית זוועהיל, ובשבוע האחרון אושרה השתתפות כל הציבור מכל רחבי הארץ, במעמד הגדול.

במעמד 'שותפים להצל(ח)ה', תוקרן לראשונה מצגת עשויה ביד אמן, המתארת את התפתחות מוסדות זוועהיל מעת עלייתו ארצה של האדמו"ר רבי שלומק'ע זי"ע, ועד ימינו אנו, כאשר גדיים נעשו תיישים וניכרת ההתפתחות המרשימה של המוסדות הק' לתועלת כלל קהל אנ"ש. את המעמד כולו, תנעים מקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר והסולן זאנוויל ויינברגר.

במרכז המעמד הגדול, ישא האדמו"ר מזוועהיל מדברות קדשו. עוד ישאו דברים נשיא הכבוד של המעמד, רבי נחום כהן – מוותיקי מקורבי ממלכת בית זוועהיל, ורבי שמואל דוד גולדמן, ראש הישיבה לצעירים, שישא דברי פתיחה. את דבר המעמד ישמיע אורח הכבוד במעמד, המשפיע רבי חיים יוסף בידרמן.

המעמד יונחה מפי ישראל פרוש, ראש העיר אלעד, שיעלה על נס את זכות השותפות בממלכת מוסדות זוועהיל, וינחה את קבלת עטרות ההוקרה לשותפי המוסדות. בנוסף, באמצע סעודת המצוה המפוארת תיערך אמירת פסוקי 'ויתן לך' ברוב עם והדרך מלך, במוצאי השבת בה נקראים פסוקים אלו בפרשת השבוע.

ב'מוסדות זוועהיל בארה"ק' השלימו את ההיערכות לקראת מעמד 'שותפים להצל(ח)ה' והם מבקשים במשרדי המוסדות להזכיר כי מי שטרם אישר את השתתפותו מתבקש לעשות זאת עוד היום בשעות הבוקר בטלפון: 0533109950

כמו"כ, הנוסעים בתחבורה המאורגנת למעמד, מתבקשים לוודא עוד היום את מוקדי היציאה שלהם, על מנת לחסוך זמן במוצאי שבת. ההסעות תצאנה בשעה 7:30 בדיוק. לפרטים נוספים אודות ההסעות יש לפנות לטל. 053-310-9224. כמו"כ בענין כל פרטי המעמד וסדרי ההסעות אליו, ניתן להתקשר ל'קול זוועהיל', 077-26-111-26, שלוחה 6.

השארת תגובה