פיק-אפ ניסאן נבארה החדש חוזר לישראל עם 5 שנות אחריות יצרן

ניסאן נבארה החדשה זוכת פרס טנדר השנה הטוב ביותר מספר פעמים באירופה מעלה את רף העיצוב והביצועים בשוק הפיק-אפ בישראל

ניסאן נבארה החדשה צילום יחצ חול (3)
ניסאן נבארה החדשה צילום יחצ חול (3)
לחץ נפשי, חרדה? זו הכתובת בשבילך

ניסאן נבארה מציעה שילוב מנצח של ביצועים, נוחות וטכנולוגיה:

  • מתלה אחורי חדש בעל חמישה חיבורים – המעניק חוויית נהיגה של קרוסאובר מבלי לפגוע ביכולות השטח או בקשיחות
  • טכנולוגיות חדשניות ושימושיות ורמת אבזור גבוהה כולל מערכת בלימה במקרה חירום מלפנים בהתאם לתפיסת העולם החדשה של ניסאן – Nissan Intelligent Mobility לראשונה בשוק הפיק-אפ
  • עיצוב חיצוני ופנימי יוקרתי ומרשים, מתוכנן לביצועים ונוחות עם עידון בהשראת קרוסאובר
  • מנוע dCi 2.3 ליטר החדש מעניק ביצועים משופרים, חיסכון בדלק ופליטות מזהמים נמוכות יותר
  • כושר גרירה וכושר נשיאה מרשימים
  • כלי רב-תכליתי עם שפע של אבזור
  • המובילה בקבוצה עם אחריות יצרן 5 שנים או 160,000 ק"מ

ניסאן נבארה זוכה בפרס פיק-אפ השנה מספר פעמים מאז הושקה באירופה:

 The Parkers New Car Awards 2018:  https://newsroom.nissan-europe.com/uk/en-gb/media/pressreleases/426205362/nissan-navara-picks-up-best-pick-up-2018-award3

וגם טנדר השנה: http://reports.nissan-global.com/EN/?p=17371

רקע:

ניסאן נבארה החדש מציב אמת מידה חדשה בפלח השוק של הטנדרים 1 טון, כשהוא משלב את המיטב של ניסאן: מובילות של ניסאן בתחום הקרוסאובר עם למעלה משמונים שנות ניסיון בתכנון וייצור טנדרים חסונים ומתוכננים בחכמה.

שיפור הנוחות והעידון תוך שמירה על יכולת השטח, העמידות וכושר ההעמסה הידועים של הנבארה היו המשימה המוגדרת עבור פיתוח הרכב החדש. הדגם החדש מצויד בשלדה חזקה וקשיחה שמציגה לראשונה שפע של מאפיינים הנדסיים חדשים שמתוכננים לשפר עוד יותר את הנהיגה והשימושיות.

תוך שימוש באותו DNA של קרוסאובר שהניב מכוניות נוסעים שהיו ציוני דרך, כגון הקשקאי, ה-X-Trail והג'וק המובילים בקבוצותיהם, הנבארה החדש מביא רמה חדשה של עידון, נוחות ואיכות של מכונית נוסעים, עם טכנולוגיות שימושיות רבות וחדשניות המהוות חלק מתפיסת העולם החדשה של ניסאן –Nissan Intelligent Mobility שמופיעות לראשונה בשוק דגמי הפיק-אפ.

אחריות היצרן הראשונה בשוק, לחמש שנים או 160,000 ק"מ עבור הנבארה החדש, היא עדות נוספת לרמות האיכות של הרכב, ומעניקה ללקוחות שקט נפשי נוסף.

נוחות והתנהגות כביש

שיפור הנוחות והענקת חוויית נהיגה בסגנון קרוסאובר היו מרכיב מפתח בפיתוח הנבארה. כדי להשיג זאת מבלי לפגוע ביכולת השטח המפורסמת של הרכב, תכננה ניסאן מערכת מתלים אחורית חדשה לחלוטין – מתלה רב חיבורי עם קפיצי סליל המעניקה נוחות נסיעה משופרת באופן משמעותי והתנהגות כביש משופרת. כתועלת נוספת, היא גם קלה יותר ב-20 ק"ג מהמערכת הקודמת.

התכנונים החדשים של המתלים האחוריים של הנבארה שיפרו גם את יכולת התמרון. הודות להקטנת רוחק הסרנים ב-50 מ"מ, קוטר הסיבוב של הדור האחרון של הדגם הוא 12.4 מטר.

טכנולוגיה

בהתאם למדיניות החדשנות של ניסאן, הדוגלת בהעלאת הציפיות והבאת מאפיינים שהיו בעבר אקסקלוסיביים להישג ידם של כל הנהגים, הנבארה החדש מציג מגוון של טכנולוגיות חדשניות ושימושיות ברכב, בהתאם לתפיסת העולם החדשה של ניסאן – Nissan Intelligent Mobility, וזאת בפלח שוק שבאופן מסורתי לא מיהר לאמץ את מאפייני הנוחות והבטיחות המתקדמים ביותר. בכך הוא קובע אמת מידה חדשה עבור טכנולוגיה ברת השגה ומשתלמת ברכב. מערכת לבלימה במקרה חירום מלפנים (FEB) – מאפיין בטיחות מפורסם מאוד של דגמי קרוסאובר – הם ייחודיים בשוק הפיק-אפים ומעניקים ללקוחות רמות טכנולוגיה מתקדמות יותר, שלא נראו אי פעם בפיק-אפ.

חידוש נוסף בנבארה, המתוכנן להעניק נהיגה בטוחה ויציבה יותר, הוא דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני (eLSD). מערכת מתקדמת זו משתמשת בחיישני בלימה שמנטרים באופן רציף את מהירות הגלגלים; אם היא מזהה שגלגל אחד על הסרן מסתובב מהר יותר מאשר הגלגל השני, היא מפעילה לחץ בלימה קצר כדי להאט את הגלגל המהיר יותר. התוצאה הסופית היא אחיזת כביש משופרת, איזון בפניות ותחושה בטוחה יותר.

מאפייני בטיחות ונוחות אחרים כוללים בקרת שיוט, מערכת עזר לנסיעה במדרון (HDC) ומערכת עזר לזינוק בעלייה (HSA), שכולם פותחו כדי לעמוד בדרישות הספציפיות של בעלי הנבארה, כמו גם מפתח חכם המעניק כניסה והנעה ללא מפתח ומצלמה אחורית.

עיצוב – סגנון קרוסאובר הפוגש את השימושיות האגדית של ניסאן

הגישה פורצת הדרך של ניסאן לעיצוב שינתה את הנוף בעולם מכוניות הנוסעים – כשהיא מציבה סטנדרטים חדשים ומייצרת את התבנית לשימושיות ולסגנון של קרוסאובר. תשוקה זו לעיצוב נועז, איכות יוקרתית ושימושיות יוצאת מן הכלל יושמה בכל מרכיבי הנבארה החדש, כשהתוצאה היא הפיק-אפ המרשים והשלם ביותר בפלח השוק שלו.

הנבארה, שתוכנן ועוצב במיוחד עבור הדרישות וההעדפות הספציפיות של השוק האירופאי, ומיוצר במפעל הייצור של ניסאן בברצלונה, תוכנן בתצורת תא כפול כך שהוא מציג סגנון כללי קשוח אך ספורטיבי, עם שילוב של משטחים קמורים וקעורים המעניקים מראה דינמי ונועז. הגריל הקדמי V-motion – שהוא סימן ההיכר של ניסאן – ותאורת הנסיעה ביום מסוג LED בצורת בומרנג הן ביטוי מובהק של סממני העיצוב המיוחדים של ניסאן.

הדגם החדש, המדגיש עוד יותר את הגישה "ללא פשרות" של ניסאן לעיצוב, מתאפיין באחת מהחבילות האווירודינמיות המקיפות ביותר שנוצרו אי פעם עבור פיק-אפ. כל תחום של העיצוב נחקר ופותח כדי לייצר צורה שהיא בעלת מקדם גרר (CdA) נמוך ב-3.6 אחוזים מאשר בדגם הקודם. שיפור מדהים זה התאפשר על ידי שורה של מאפייני עיצוב חכמים, כולל איטום גמיש בין תא הנהג לארגז המטען המסייע להחליק את זרימת האוויר מעל האזור שבו תא הנהג והארגז נפגשים. אטם חדש למכסה תא המנוע וספוילר סנטר נוספו בחזית, בעוד ספוילר על דלת ארגז המטען מבקר ומכוון את זרימת האוויר מעל ומסביב לרכב.

העיצוב הפנימי החדש לחלוטין מספק נסיעה ברמה הגבוהה ביותר, כאשר כל אלמנט בתא הנהג הותאם בצורה מיטבית כדי לספק את האיכות, הנוחות, המרחב והשימושיות הטובים ביותר עבור הנהג והנוסעים.

לוח המכוונים עוצב לחלוטין מחדש, עם מראה מפוסל שיוצר מרחב גדול יותר בתא הנהג ותחושה פתוחה יותר. מושבים קדמיים Spinal Support מעניקים הנדסת אנוש משופרת וערנות רבה יותר, כשהם מתוכננים באמצעות טכנולוגיה בהשראת נאס"א כדי להפחית את העייפות.

מאפיינים נוספים כוללים מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים וכן פתחי אוורור לחלק האחורי של תא הנוסעים ועיצוב מושבים חדש, כדי להעניק סביבת נסיעה נוחה יותר לנוסעים.

השארת תגובה