מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA מציג: קולקציית נשים חורף 2018

נאוטיקה חורף 18 מחיר 399שח צילום יחצ חול
נאוטיקה חורף 18 מחיר 399שח צילום יחצ חול

המותג הבינלאומי נאוטיקה משיק את קולקציית נשים לחורף 2018, עם משב רוח רענן ועכשווי לאשה הקלאסית.

הקולקציה מתגאה במורשת המותג ומבליטה את סמליה המזוהים עם הים (כחלק מהטרנד העולמי שלוגואים בפרונט: דיזל, אדידס) ע"י שימוש בסמל המפרשית, צבעים בולטים, פסים גרפיים. הקולקציה מחזקת את מורשת המותג ומתכתבת עם הטרנד העולמי המציב את הלוגואים בפרונט.

קו בגדי הנשים מתמקד בצבעי בסיס: כחול, שחור, אדום, לבן ובצבעי סתיו כמו: ירוק זית ובורדו.

הקולקציה מורכבת מפריטים אייקוניים כמו חולצות שיפון, סריגים, שמלות, מעילים ואלמנטים מיוחדים הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים, גמורים ועוד. מגוון פריטים נקיים בגזרות ובדים מובחרים הינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. גם בעונה זו, ניתן לראות את ה"חתימה" של נאוטיקה שזורה בפרטים הקטנים אשר משדרגים את הלוק.

ניתן למצוא ליין מעילים איכותיים באורכים שונים כגון: מעיל ווסט דו צדדי אשר ניתן ללבוש בשני צדדיו, המעיל מגיע בשני צבעים וכך ניתן ליהנות משני צבעים במעיל אחד. בנוסף, ניתן למצוא מעילי פוך במגוון צבעים שעמידים לגשם, המעילים מעוטרים בפרווה סינתטית על כובעם. לנשים הספורטיביות, ניתן למצוא מעילי אקטיב שיש להם גמישות בפעילות ספורטיבית.

פריטים מובילים בקולקציה: חולצות שיפון המתאימות לעבודה או לבילוי בערב, שמלות מחויטות עם בדים נוחים וסטרצים המגיעים בגזרות מחמיאות, חליפת חצאית עם רוכסנים אשר מגיעה בשלושה צבעים, שמלות סריג שיתאימו לכל לוק, בין אם מדובר במגפי בוקרים או סניקרס. קפסולה קטנה של בגדי אקטיב: חליפות טרנינג ממותגות.

המותג נאוטיקה הפך למותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ75 מדינות בעולם.

מחירי קולקציית נשים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי שירטים: החל מ- 179 ₪
חולצות פולו: החל מ – 279 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
ג'קטים: 549 ₪
מעילים ווסטים : החל מ- 499 ₪
שמלות: החל מ- 449 ₪

השארת תגובה