דגל התורה תחבור לאלי ישי בתמיכה לראשות העיר צפת

המועמד שנתן פייט בבחירות האחרונות חושף בשיחה עם 'כל הזמן' כי יתמודד שוב, והפעם בתמיכה מוגברת • מפרגן לחבר המועצה אליעזר לזר ובטוח כי האופוזיציה כולה תתאחד סביב מועמדותו

בניין עיריית צפת: קרדיט צילום אלימלך גרסטל
בניין עיריית צפת: קרדיט צילום אלימלך גרסטל

שנת הבחירות בעיר צפת מעירה מועמדים רדומים משנתם: לראש העיר אילן שוחט שהכריז בראיון ל'כל הזמן' על התמודדות פעם נוספת לראשות העיר צפוי קרב לא קל. היריב החזק ביותר בבחירות 2013 לשוחט, היה שלמה חדד, מועמד חרדי עצמאי שגרף כחמשת אלפים קולות והפסיד לשוחט את הבחירות בפער של אלפיים קולות בלבד. כעת, מכריז חדד באמצעות 'כל הזמן' כי יתמודד שוב לראשות העיר, אך לדבריו עם גב חזק יותר מבחירות 2013.

"מאוכזבי אילן שוחט יעברו אליי", מצהיר חדד. לדבריו: "לא הצלחתי להיכנס למועצת העיר ב-2013 בשל כך שלא השקענו משאבים בקמפיין הבחירות לרשימה למועצה, וכל ההשקעה הייתה בבחירות לראשות העיר – אותה הפסדתי בפער נמוך. כעת, אני מגיע אחרי חמש שנים של עבודה וחוגי בית ואקבל תמיכה רחבה".

על התמודדות אליעזר לזר לראשות העיר הוא אומר: "יש לי מלא הערכה אליו ולפעילות הנמרצת שלו, הוא יעדיף להיות סגן טוב מאשר להתעסק בראשות העיר". חדד מוסיף: "בבחירות הקודמות הרימו גבה איך דובר עיריית צפת מתמודד לראשות העיר, אך כעת אני מגיע עם תמיכה חזקה. מאחוריי יעמדו 'דגל התורה' ואנשי אלי ישי ששווים לפחות כאלפיים קולות".

לשוחט יש אופוזיציה חזקה בה חברים שוקי אוחנה מהליכוד, ויקי אלקבץ מהעבודה ושני חברים מרשימת ת. שם נמצאים אליעזר לזר מ'אגודת ישראל' ועמנואל לוי מ'דגל התורה'. לדברי חדד האופוזיציה כולה תרוץ בראש אחד לראשות העיר, "המועמד החזק ובעל הסיכויים הגבוה יתמודד לראשות העיר מול שוחט", הוא אומר.

מתמודדים פוטנציאלים נוספים לראשות העיר הם אליעזר לזר מ'אגודת ישראל', שוקי אוחנה יו"ר האופוזיציה בעיר צפת, חבר המועצה ישי מימון וויקי אלקבץ יו"ר מפלגת העבודה בצפת. במפלגות החרדיות יעשו ניסיון להתאחד סביב מועמד אחד ולא ליצור פיצולים כפי שהתרחשו בבחירות 2013.

השארת תגובה