גם אחרי חקירות המקורבים: הפרקליטות מבהירה כי ראה"מ לא חשוד בפרשה

במהלך העימות שערכו חוקרי המשטרה ביןשמרון לעד המדינה, הטיח גנור בפרקליטו לשעבר כי היה אמור לגזור קופן בסך 20% מכלל העסקה שלבסוף לא יצאה אל הפועל – שמרון: "לא היה כל הסכם"

נתניהו
נתניהו

הפרקליטות מבהירה במענה לשאלת העיתונאים, כי גם כעת אחרי ששני אנשי הסוד ונאמניו של ראש הממשלה נתניהו, עוה"ד שמרון ועוה"ד מולכו נחקרו במשך שעות וימים ארוכים במשטרה – רה"מ לא מוגדר כחשוד בפרשת כלי השייט.

הבוקר התפרסמו תמלילים מתוך העימותים שערכה המשטרה בין שני הפרקליטים לעד המדינה מיקי גנור.

בעוד העימות שניהלו החוקרים בין עד המדינה גנור לעורך הדין יצחק מולכו היה קצר ולענין, הרי שהעימות בין גנור לפרקליטו לשעבר עו"ד שמרון נמשך זמן רב יותר כאשר במהלכו הוטחו האשמות בין השניים.

יצוין כי במהלך העימות הודה עו"ד מולכו כי פגש בעבר בגנור אך הייתה זו 'פגישת מסדרון' שנערכה באקראי כאשר הוחלפו ביניהם בסך הכל משפטים קצרים שכלל לא עסקו בפרשת הצוללות.

לפי הדיווח גנור פנה למולכו וגילה את אוזנו על קשריו המסועפים, "יש לי קשרים טובים בגרמניה ואני רוצה ומבקש שתפתח לי דלת אצל ראש הממשלה", ואילו מולכו השיבו לו: "אני לא עובד באירופה. אני עובד רק מול האמריקאים והפלסטינים ולכן אני לא יכול לעזור לך".

מנגד בעימות שנערך מול עו"ד שמרון הוצגו תכתובות ומסרונים שהוחלפו בין השניים ואשר עסקו בקידום עסקת הצוללות. גנור הטיח בשמרון כי לפי הסיכום המקדים ביניהם היה עליו לגזור עמלה של 20% מסך כלל העסקה. שמרון הכחיש בתוקף וטען כי לא הייתה בניהם כל הבנה.

השארת תגובה