חבר הכנסת אורן חזן מכריז: אתמודד לראשות הממשלה

"אם ביבי לא יתמודד, רה"מ הבא של ישראל יהיה בן פחות מ-40", הכריז השבוע חבר הכנסת אורן חזן • הח"כ הססגוני הודיע כי יתמודד לראשות הממשלה, במה שעשוי להתפרש גם כהודעה סאטירית

חבר הכנסת אורן חזן
חבר הכנסת אורן חזן

אם עד לפני שלוש שנים איש לא הכיר את שמו של חה"כ אורן חזן, כיום אין אדם שלא זכה להכיר את חה"כ הפרובוקטור בכנסת. כעת מצהיר חה"כ אורן חזן כי הוא צפוי להתמודד לראשות הממשלה לאחר עידן נתניהו. "‏בארה"ב נבחר נשיא כנגד כל הסיכויים. בחור בן 31 נבחר לקנצלר באוסטריה". כתב נתניהו בעקבות נצחונו של סבסטיאן קורץ לתפקיד קנצלר אוסטריה.

חזן הוסיף והצהיר בציוץ ברשת הטוויטר "אם ביבי לא יתמודד, רה"מ הבא של ישראל יהיה בן פחות מ-40". במקרה וחזן אכן יתמודד לראשות הליכוד ולאחמ"כ לראשות הממשלה ימצא את עצמו מתמודד מול השר לשעבר סער, והשרים גלעד ארדן, ישראל כץ ויו"ר הכנסת אדלשטין ששמם עלה כמועמדים לאחר עידן נתניהו.

בעיקרון, הידיעה הזו לא הייתה מקבלת התייחסות בעקבות הפרובוקציות של חזן בראשם הסלפי עם הנשיא טראמפ. אך אחרי הניצחון של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, היינו ממליצים להמתין אולי חזן אכן יהיה ראה"מ.

וגם השבוע, כרגיל, המשיך חבר הכנסת חזן בשערוריות משלו. בתגובה להתפטרותה של חברת הכנסת זהבה גלאון, הוא כתב כי "זהבה, מברך אותך על החלטתך המתבקשת להתפטר סוף סוף מהכנסת, מהלך צפוי לאור הכיעור שנשקף מהמראה שהצבתי מולך כל הדרך. הכנסת הופכת היום ליפה יותר". מי שזעם על הציוץ היה חבר הכנסת יהודה גליק שכתב: "מתבייש שכך מתבטא חבר בכנסת ישראל בכלל ומסיעת הליכוד בפרט. טינוף השיח הציבורי באופן הכי רדוד ומגעיל שאפשר".

השארת תגובה