בזמן ההפגנות, הרב אמר לחייליו החרדים: כמו אברהם, כולם מעבר אחד ואתם מהשני

בעוד צירים וכבישים ראשיים בירושלים וברחבי הארץ נחסמו היום בידי פלגים חרדיים, תוך שהם מתפרעים ותוקפים שוטרים, חיילים חרדים של גדוד "נצח יהודה" ערכו תרגיל גדודי בבקעת הירדן. התרגיל ששמו "שעת נעילה" הסתיים בערב גדודי בהשתתפות מאות חיילים, קציני הגדוד, מפקד הגדוד סא"ל איתמר דשל, רב הגדוד "נצח יהודה" סרן שאול עבדיאל, רבני עמותת "נצח יהודה" המלווים את החיילים החרדים ובני המשפחות השכולות של הגדוד. אימון קיץ ארוך כלל אימון המקצועות, אימון הלחימה בשטח פתוח ובנוי כמו גם שיעורים קבועים, תפילות ופעילות לחיזוק רוח הלחימה.

הרב יצחק בר חיים מרבני עמותת "נצח יהודה" פנה בנאום מרגש אל חיילי הגדוד: "אברהם אבינו הגדול שאנחנו חיים מכוחו, אנחנו כאן בארץ ישראל מכוח ירושתו. אתם אלה שנלחמים למען אותה ארץ שקב"ה הבטיח לאברהם אבינו. אתם אלה שמקדשים שם שמיים בכל מקום שאתם נמצאים. אתם עושים את מלחמתכם קודש למען עם ישראל. אברהם נקרא העברי כי כולם מעבר אחד והוא מהשני. כל העולם לא חושב כמוהו, אבל הוא יודע שהדבר החשוב הוא לאמין בקב"ה באמונה שלמה. לא אכפת לו מה חושבים אחרים. אחיי ורעיי, אתם החיילים שבאו מכל אתר ואתר ולא חושבים על מה שאחרים אומרים עליכם. אתם ממשיכי דרכו של אברהם אבינו. הוא זה שמביא את האמונה, את המסירות למען עם ישראל וארץ ישראל. אתם נכדים וצאצאים שלו. אתם הכוח שיביא את משיח צדקנו!"

סא"ל איתמר דשל פנה אל החיילים ואמר: "בתיבת נח ישבו גם הזאב וגם הכבש, גם הנמר וגם הגדי… החובה עלינו החיילים והמפקדים טובעים לא במבול מים אלה במבול של דם לעמוד יחד מול אתגרי השעה ולגלות אחריות איש לרעהו, איש למשפחתו, איש לעמו. ניסיון כל צבאות העולם משחר ההיסטוריה הוא שרוח הלחימה יודעת להביא לניצחון בשדה הקרב. רוח הלחימה, ערבות הדדית וערך הרעות יביאו אותנו לניצחון."

2 תגובות
  1. גם שלמה המלך נלחם
    דוד ושאול נלחמו
    כל התורה מספרת על מלחמות
    הם לא האמינו באלוהים???
    גם החרדים צריכים לשרת
    הדם של החילונים לא זול יותר
    מהדם של החרדים
    השתמטות מגיוס מעיד על
    פחדנות וחוסר גבריות
    והתורה לא קשורה לזה

  2. מעניין כשפורצת מלחמה

    החרדים רצים למרחב מוגן
    הרי אלוהים שומר עליכם
    למה אתם מסתתרים????

השארת תגובה